24 november 2007

mul on alkoholiprobleem. geograafiline, kusjuures.

mulle endale hakkab ka juba tunduma,
et mul on alkoholiprobleem.

üks une-eelne perry ei ole ju patt,
eksole.
aga kaks-
vot see on saatanast.

noorem õde tabas momendi,
mil ma seda teist "lahendasin".
ja nüüd me sõidame kevadel Viini.

ma muidu selline konservatiivne kodusistuja,
oleks mulle mingit mõtlemisaega antud,
tühjagi ma kuskile läheks.
laps ja töö ja misiganes.
no küll ma juba põhjuse leiaks.

aga õeraas ajastas asja nii,
et pidin kohe otsustama
ja juhul kui,
siis homme on viimane päev.
odavate lennukipiletite viimnepäev.

noh ja ma siis otsustasin,
et misse siis ära ei ole,
ikka lähme!
meri põlvini, eksole.
või mis sest merest,
me ju lennukiga.

ohjumalküll,
millessse ma end jälle seganud olen!
edaspidi olen targem
ja login end enne teist perryt
msn-ist välja.


paar päeva hiljem saadab õde mulle lingi.
Pension Liechtenstein.
nomissaütled,
asjalik õde,
ise nii noor
ja juba mõtleb pensionile!

muidugi võiks oma pensionipõlve
Liechtensteinis veeta.
miks mitte, eksole.
ainult et mul sinnani veel aega.
pensionini.

paraku selgus,
et see "pension"
tähendab neil lihtsalt mingitsorti öömaja.

(ilmselt võiks ma oma poiste sõpru,
kes meile ööbima jäänud,
edaspidi pensionärideks nimetada :D
heh, nagu mõni haritud inimene kohe.)

lõpuks valis õde ikkagi ühe teise öömaja,
"Pension Madara 2"
see sobib mulle hästi,
ma tean Madara tänavat küll,
sealt saab vahepeal trollega koju sööma tulla.

Sildid:







2 lisas:

24 november, 2007 15:41, Blogger vardakeerutaja ütles...

Kui peaksid soovima Lonely Planeti raamatut Viini kohta, küsi, laenutan.

 
24 november, 2007 18:04, Blogger ematehnik ütles...

aitäh, pean meeles.

 

Postita kommentaar

<< Home