09 november 2007

värviteraapia

huhh.
tahtsin osta
telekavaatamistekki.

ja ma ei teadnud,
kas tahan apelsinikollast
või maherohelist.

siis ostsin apelsinikollase
ja tomatimahlapunase.
maitea, miks nii.
ja veel ostsin põnnile sukkpüksid,
sirelilillad.

tänu taevale-
teisi värve seal polnudki.
noh et eimingeid süümekaid
või muid segaseid tundeid.

koos lillade sukkpükstega
ostsin helerohelise vihmavarju.
jajah, halb maitse.
aga nad olid kõrvuti nii head.
ostukorvis, mamõtlen.
rohkem ma ei julgeks neid koos kanda.

muideks,
heleroheline vihmavari sobib hästi
mu helerohelise hommikumantliga.

nii et kui näete
hallis novembriilmas
üht helerohelisse rõivastet kuju
helerohelise vihmavarju all,
otsusekindlal sammul
suundumas Merimetsa poole,
siis teadke-
ma läksin ravile :-D

tegelt-
kui kellelgi on üle
üks vikerkaar
(võib olla ka natuke kasutet,
aga ei tohiks olla pesus luitunud),
siis võite seda mulle pakkuda.
usun,
et kulub ära.

I hate november!

Sildid:







0 lisas:

Postita kommentaar

<< Home