11 november 2007

keskeakriis...

...mis muud.
mulle nimelt meeldib mu auto :-D
iga päevaga järjest enam.
no ta on raudselt parem kui jalgpall!

see parempoolne pedaal,
kui see korraks vastu põrandat vajutada,
kaovad igasugused (kujutletavad) kortsud näost.
jess, maütlen!
ma tunnen end kohe kakskümmend aastat nooremana.
(tegelt mul polegi veel miskeid kortsusid
[peale nende, mis liigsest naermisest tulenevad],
aga äkki tulevad. kortsud, mamõtlen.)
et siis on teada, mis aitab.
/* no mitte ei mäleta, mis järjestuses need sulud käivad */

einoh, ma püüan ikka korralik olla,
üleliia ei paaruta.
aga seda pattu teen vahel küll,
et foori tagant startides
turbo tööle lasen
ja hooga minema kütan.
täpselt seni,
kuni saavutan lubatud kiiruse :-D
siis teen näo,
et mina ei tea midagi.
see, et kõrvalrea BMW juht
arvas, et nüüd läheb ralliks,
pole ju ometigi minu probeem.

nagumaütlesin,
mulle meeldib mu auto!
heh, õpin sõitma,
lähen streedile!

Sildid:







0 lisas:

Postita kommentaar

<< Home