24 detsember 2006

toruvärk, hea maitsega



oi mulle meeldivad kiiksuga asjad!
see kook siin on tugeva insernerikiiksuga :-)
välimuselt meenutab
ümber toru lastud makroflexi,
mis peale kuivamist on maha katkutud.

kui isatehnik mulle selle koogitüki tõi,
siis esmalt arvasingi, et keegi on püüdnud ise
makroflexist torukoorikut teha.
ainult et miks sellel vaniljelõhn on???
miski pühadekoorik?
milline tase, eksole,
klient saab valida endale meeldiva lõhnaga toruisolatsiooni.
pole lõhnaküünlaid vajagi.
hästi panevad!



isatehniku kolleegid läti vabariigist
olid neile jõuluks sellist kooki saatnud.
olemuselt meenutab mingit tihedat võibiskviiti,
rabe ja paindumatu. maitse on hea.
see ilmselt ongi küpsetatud kuidagi ümber mingi toru.

erinevalt teistest asjalistest
ma mõnikord ikka küpsetan ka.
või noh, vähemalt oskan seda natuke.
no igatahes tean ma suht hästi,
mil viisil tainas ahjus peaks käima.

ei-ei,
mul ei tule kohe absoluutselt mingit tahtmist
kellegi gaasikatelt tainast täis valada!
üldse kohe ei taha!

rahutuks teeb.
kuradi lätlased!






4 lisas:

24 detsember, 2006 22:31, Anonymous Anonüümne ütles...

see on leedukate viis ka selliseid kooke teha. Nimetavad pulmakroonideks vist. ja küpsetataksegi toru külge tainast valades ja toru vändates. vingeimad olevat valmina ikka sellised meetri-pooleteise kõrgused jurakad. Aga maitsevad minu meelest natuke puiselt. Kuigi parematel päevadel sööks neid minagi :)

 
24 detsember, 2006 22:37, Blogger ematehnik ütles...

hmm, põnev! et siis leedukad...
tahaks seda tegemist kohe näha.

kooke on kindlasti parema maitsega, aga kui miski meenutab väliselt makroflexi, siis on see maitse juba täiesti aktsepteeritav ;-)

 
24 detsember, 2006 23:25, Anonymous Anonüümne ütles...

Jah, Leedus käies ostame ka meie alati neid torusiili-kujulisi kooke :)

 
25 detsember, 2006 15:30, Anonymous Anonüümne ütles...

Mina olen seda omaette Jüri Arraku keeksiks nimetanud. Näeb välja sakiline nagu kõik asjad Arraku maalide peal...
Aga leedukate oma on see jah.

 

Postita kommentaar

<< Home