11 detsember 2006

jess! oi ma olen rahul!

ma olen iseendaga äraütlemata rahul :-D
ma keevitasin täna!
päriselt keevitasin.

ok, tegelt öeldakse sellise kvaliteedi puhul
si**usin kinni, aga see ei loe.
esimese korra kohta polnudki kõige hullem.
pooled kolhoosimehed teevad samasugust õmblust
ja on kindlalt veendunud, et nad on kõvad mehed.

vähemalt olen ma nüüd üsna kindel,
et see polegi mingi ülemõistuse töö.
vajab lihtsalt õppimist.
eks ma harjutan teine päev jälle,
päriskeevitaja pidi kodust teise maski tooma,
siis ta näeb ka, mida ma teen.

mulle vist meeldib see töökoht,
saab põnevaid asju ka teha...






2 lisas:

11 detsember, 2006 23:34, Anonymous Anonüümne ütles...

vinge, et eelmises sissekandes proua küpsetab ja siis juba keevitab. väga andekas, ma ütleksin. kodumaale on väga vaja vot selliseid naisterahvaid. molodjozh, na novõje podvigi!

 
12 detsember, 2006 03:21, Anonymous Anonüümne ütles...

Tõesti vinge. Ikka 100 x vingem kui need lõngakeranimelised karvapallid, mida te, naised, siin arusaamatutel põhjustel ikka imetlete. :-D Mhkmkhmm.

 

Postita kommentaar

<< Home