10 detsember 2006

paljastus, vaatamiseks ainult tugigrupile

















see on siis mu otsustusvõimetust tekitanud triibik jakk
koos nende lõngadega, millest sobivad topid kududa.
beež on Catania, 100% puuvill, 50g/125m
sinakas on Vernito, 70% akrüül, 30% vill, 100g/234m



















mingi akrüüllõng,
puhas impulssost.
teen põnnile ühe kampsiku.

ühest tokist saab nr.4 vardaga
18x60 cm tüki.
(121 silma ja 49 rida)

Bravo Color
100 % akrüül
50g/150m

















üks lõpetamata kampsun,
vaja õlad kokku kududa.
kootud jälle ilma õmblusteta,
kehaosa ja käised kaenlaalusteni valmis,
siis kogu asi ühele ringvardale ja sellega kõik koos edasi.
lõpus tõstsin osad silmad sukavarrastele, nii on vist mugavam.

see punakas lõng seal on toosama, mille ma mingi madala kire tõttu ema nina eest ära napsasin. no mulle tundus, et sedavärvi sallike oleks sinakale kampsikule meeldivaks lisandiks.
sinine: Novita Jussi, 75 % vill, 25 % polüamiid, 100g/200m
punane: türgi Princese, 65 % polüakrüül, 35 % mohäär, 50g/263m


















huvitava tekstuuriga valge lõng.
tegin sellisest mingil ajal ühe võrkpontšo,
mõned tokid jäid üle.
kui kunagi peaks see polaaröö läbi saama, siis võiks sellest mõne topi ja kampsiku teha.
Austermann Malu,
85% akrüül, 15 % polüamiid mikrofiiber
50g/120m

















nojah, kuigi mu riided miskipärast tumedad on,
on mul ikkagi papagoi hingeelu :-)
ostsin neid lõngu ilmselt värvi pärast.
jällegi akrüülid, aga värvid on head.
pildil on igaühte vaid kaks, tegelikult on ainult helesinist topi jagu,
ülejäänutest saaks kas kampsiku või kaks toppi.
vasakpoolsed roosakad on kerge toonivahega,
ebakindel tüdruk arvas, et ülemine roosa on liiga roosa mu aastate jaoks.
võtsin siis selle alumise, ikka pisut sündsam.
noh ja siis võtsin selle roosama ka, ise on loll, kes ütlema tuleb, et liiga roosa.
ega ma nooremaks nagunii ei lähe, niimoodi ei saagi enam roosat kanda.
pildil on värvid pisut tugevamad või tumedamad kui tegelikult.
või on see mu monitorist.

kõik üks: vist Leedu päritolu Vernitas,
100 % akrüül,
100g/234m

















see on akrüüli ja villase segu.
nii hullumoodi hea värv,
et kuigi ostsin seda juba esimesel poeskäigul,
tekkis ka järgmisel korral kiusatus seda veel osta :-)

sama, mis esimesel pildil sinine:
Vernito, 70% akrüül, 30% vill, 100g/234m


niisiis, see postitus oli ainult lõngasõltlastest saatusekaaslastele.
igasugused negatiivsed kommentaarid on kurjast!






5 lisas:

10 detsember, 2006 20:55, Blogger KK ütles...

Ossajuudas :))), mõnusalt palju.
See Jussi kampsun mulle meeldib. Meenutab, et ma pidin teise Rogue`i sellest kuduma

 
10 detsember, 2006 21:38, Blogger Thredahlia ütles...

Ossaajuudas vol. 2 !!! See mu enesedistsipliini end lõngapoest eemale hoida küll ei kasvata :D

 
10 detsember, 2006 22:31, Blogger Elsa ütles...

No mis ma ikka ütlen - no tubli tüdruk! :)))
Mina ei julge oma varusid enne üle mõõta kui 1. aprilliks, nagu selgi aastal. Tuleb enne pingutada, et näidata progressi ja varusid vähendada...

 
11 detsember, 2006 09:30, Anonymous Anonüümne ütles...

Lahe, eriti see valge hunnik. Samas tuleb tähendada, et akrüüllõngad on ikka üks nuhtlus välja mõeldud küll. Heasti odavad ja ilusad värvid jne. Ja nii nad seisavad pärast kodus kotis. Mul on juba päris palju roosast tumepunaseni kogunenud neid.

 
11 detsember, 2006 15:18, Anonymous Anonüümne ütles...

Sinu lõngad on kui vikerkaar reedeses Tartu taevas... Natuke värvi pimedal ajal ei tee paha.

 

Postita kommentaar

<< Home