03 detsember 2006

kassijuttu

tavaliselt on kassidel päkaalused üsna lühikese karvaga.
meie hall on vist polaarversioon,
tal on karvased tallaalused.
vot sellised:



kass kasutab seda eripära mõnusalt ära,
kui ma põrandat pesen
armastab ta märjal põrandal liugu lasta.
võtab eemalt hoogu
ja libiseb siis uhkelt üle põranda.
nagu mingi veesuusataja.
enamasti panen ma ta põrandapesu ajaks teise tuppa kinni.
ta nimelt ei malda oodata,
kuni ma pesemise lõpetan.
kui juba paar kaart on mopiga tõmmatud,
tuleb kohe juhust kasutada.
hirmtüütu on niimoodi pesta,
kui kass mopi ees ringi suusatab.


ta on muidu ka pisut kummaline.
üks ta lemmikmänguasi on
nii vaksapikkune juhtmejupp.
ma pean seda viskama,
üle toa, koridori välja.
ta siis toob selle tagasi.
et ma jälle viskaks.
kui toauksel põnni liikumisvabaduse piiramiseks
lapsevoodi külgmine võre ees oli,
käis ta hüppega üle võre,
et oma juhtmejupp koridorist ära tuua.
nagu mingi teenistuskoer.

(huhh, ma oma dogile ei suutnudki selgeks teha,
et peaks üle barjääri hüppama.
võimaluse korral läks ta alati kõrvalt.
hüppa ise, kui tahad!
aga ta polnd teenistuskoer kah.)

kass ei käinud võre vahelt sellepärast,
et ta on liiga paks.
kippus kinni jääma.






4 lisas:

03 detsember, 2006 01:52, Anonymous Anonüümne ütles...

ei, sul ei ole eriline kass, mul samasugune. hüppamise ja mõne mängukanni tagaajamise kohapealt.

 
03 detsember, 2006 11:28, Blogger Anu ütles...

polaarversioon:)))
tekitas minus suure isu enda kassi käpaalust pildistada, aga loomake oli juba jõudnud minna õue värsket õhku hingama...

 
03 detsember, 2006 14:55, Anonymous Anonüümne ütles...

Minul on oma kogemus lapsetõkke panekuga. Uksele oli ette pandud aknarest (selline kerge võrk suviseks kärbeste kaitseks). See oli kokku pandud kahest võrgutükist. Taksikoer kuulis, et keegi tuli uksest ja tormas ümber nurga.... Tavaliselt ta hüppas ikka vups! üle, aga siis ei suutnud suurel kiirusel reageerida ja jooksis sellest võrgust läbi! Hea, et laps ei üritanud pärast sealt august läbi ronida!

 
04 detsember, 2006 03:26, Anonymous Anonüümne ütles...

Mul kassil samasugused käpaalused. Ja muidu ka suht pika karvaga.
Samuti armastab mängida, ainult et tagasi toob oma mängupalli.
Hüpata ja joosta meeldib talle ka :)

 

Postita kommentaar

<< Home