22 detsember 2006

kotkastest ja naistraktoristidest

Potsataja sõnas ühes oma vanas postituses:
Naistraktoristist ei arva ma ikka mitte midagi, kas teate. Tüdrukud peavadki olema natuke pirtsakad ja uhked. Õrnemad igas mõttes, mõnes mõttes ka nõrgemad. Sest kuidas ma muidu neid päästa, aidata ja lohutada saaks, ah? Aga ma ju tahan – ma olen ju kotkas, eks...

et jah,
ma olen Potsatajaga suhteliselt nõus.
et arvestatavad poisid peavad olema targemad ja tugevamad jne.
noh et saaks ikka alt üles vaadata.

aga ma ei pea selleks ometi ise mingi õrnuke olema.
mõnedel naistraktoristidel on lihtsalt latt kõrgemal.
kotkad lennaku kõrgemalt :-)






2 lisas:

23 detsember, 2006 06:20, Blogger Olev ütles...

eriti kui "kotkas" ainult unistab olla kotkas, lehvitav tiibu ja kaagutab kui kana, kes kunagi lendu ei tõuse...

 
23 detsember, 2006 14:55, Anonymous Anonüümne ütles...

Tänapäeva kotkastel on madalat lendamisegagi probleeme, nii et ära utoopilisi asju ka nüüd soovima hakka.

 

Postita kommentaar

<< Home