16 detsember 2006

nüüd olen ka mina langenud...

eneseõigustus:
tegelikult avastasin ma saalomoni sõlme tehnika
(siis küll lovers knot-i nime all)
juba enam kui aasta tagasi.
igatahes enne, kui isetegija foorum tekkis.
proovisin seda heegeldada ka,
aga siis ei sügelenud mul ükski lõng selle järgi
ja nii ta jäi.
mingil ajal hakkasid kõik seda saalomoni viljelema.
enamasti ma püüan vältida igasuguseid massiüritusi,
seepärast jäi ka see tehnika kasutamata.

nüüd ükspäev küsis ema, kas ma oskan...
arvasin, et vast ikka, kui pisut mälu värskendada.
ja kuna mul sinise kampsiku juurde
midagi ümber kaela on vaja
(edev tüdruk tegi kaelaaugu liig avara),
proovisin siis selle punaka lõngaga saalomoni teha.

nüüd on mul üks valmis sall (see roosa)
ja kaks poolikut salli kah.




pildi kvaliteet on nagu on,
polaaröö värk, skanneriga tehtud.

roosa sall on Novita Princess Mohair 50g/150m.
salli mõõdud on 20 cm x 120 cm.
kulus täpselt üks tokk, mul üks vaid oligi.

kirju lõng on Mozart Color,
90%akrüül, 10% mohäär.
paras saast, aga värvid on peaaegu head.

tegelikult pole ma vist ühtegi saalomoni-asja tänaval märganud.
ju seda siis ikka nii palju ei tehta.
ma muidugi eriti ringi ei kulge,
muidu vast näeks.
aga üksikute lõngatokkide realiseerimiseks
on see küll tänuväärt tehnika.

kes veel pole langenud?
vaevalt ma see viimane olin...






4 lisas:

17 detsember, 2006 00:47, Anonymous Anonüümne ütles...

Mina pole veel seni vajadust tundnud proovima hakata. Seega selle tehnika suhtes täiesti süütu!

 
17 detsember, 2006 10:09, Blogger Annu ütles...

heh, mina ka:)
või no poolsüütu:6, proovisin, kas ma saan aru, kuidas tehakse. sain, väga lihtne on. aga miskit asja pole plaaninud teha (never say never).

 
18 detsember, 2006 11:01, Blogger Egater ütles...

Ja mina tuvastasin selle sõlme Maimu Põldoja heegeldamise raamatust, kui ükspäev lastega tunnis ideid otsisime. Sõlm oli selleks ajaks küll juba ammu proovitud :) Tänu sellele ehk jäigi silma.
Peab veelkord tõdema: pole midagi uut siin ilmas

 
18 detsember, 2006 12:40, Anonymous Anonüümne ütles...

Ma ka veel langemata:) Muid töid vahepeal teinud (käsitööd siiski ka!), pole veel see sõlmeke plaanides.

 

Postita kommentaar

<< Home