25 detsember 2006

ei mäleta!

no mina ei mõista,
mis mu mäluga on!
või mäluhaldusega.
seal kusagil on vist kirjas
return 0;

ja täpselt nii mu mälu käitubki.
return 0;
mitte kuradi midagi ei anna välja.
ei mäleta.

või siiski,
eile öösel enne uinumist meenus,
et vist sai ühte hinnapakkumisse vale asi sisse surgatud.
väga õige ajastus muidugi!
kus kurat see mälu varem oli?
eks jaanuaris uurin, kas ja mis.

keegi võiks mulle uue softi peale lasta.

samas on mälupuudulikkusel mõningaid positiivseid külgi ka,
annab põhjuse pisiasjade üle rõõmustada.
avastasin, et juuksepalsam on otsas.
olin unustanud osta.
ma ju räägin, et ei mäleta...
nojah,
kapist leidsin neli (!) pudelit palsamit.
ega ma ju neid ka ei mäletanud.
rõõmu kuipalju :-D


tundub, et aju püüab asja reguleerida:
mõnikord ei mäleta ma ka poes,
et mul on juba kodus
seda või teist.
sellest siis need neli pudelit palsamit.

eriti kipub see amneesia mul lõngapoes välja lööma.
no kohe üldse ei meenu, et mul kodus juba on lõnga :-D






0 lisas:

Postita kommentaar

<< Home