24 detsember 2006

juba Jeesus Kristus kandis pamperseid?

...Püha öö, õnnistud öö!...

laulab telekas kena naishääl.
keeran oma esipaneeli teleka poole,
et vaadata, kes nii kaunilt laulab.
telekas näitab hoopis magavat beebit.
asjakohane ikka.

...Maga, patuste rõõm!
Maga, patuste rõõm!...

laulab telekas edasi.
hmm?
poleks mu pere kodus,
ma oleks kaasa laulnud.
aga sel kohal pidanuks olema mingid teised sõnad.
ju ma siis ei mäleta nii hästi...

sellega on laul üldse läbi ja
ekraanile ilmub midagi sellist:



tüng!
nojah.
ma vana küünik ja nihilist,
täiesti mittekristlik element,
mind tabas see pampersi logo nii ootamatult,
et ma lihtsalt naerma puhkesin.

aga küsimus tekkis ikka:
et kuidas suhtuvad tõsised kristlased sellesse,
et Jeesus Kristuse sünnist pajatava lauluga
reklaamitakse jõululaupäeva õhtul pabermähkmeid?
justkui pühaduseteotamine...
või kuidagi kohatu...
või olen ma liiga peenetundeliseks muutunud?






2 lisas:

25 detsember, 2006 07:27, Anonymous Anonüümne ütles...

Ei ole küll kristlane, aga arvestades mõne kristliku sekti pealetükkivust oma usuvoolu levitamisel, on teatud kildkond kindlasti lõpp-õnnelik. Aga tõenäoliselt teatud ortodokssem seltskond on solvunud. Vähemalt kõrvaltvaatajana on jäänud mulje, et kuigi kristlastel on ühine ülistusobjekt, ei ole nad muudes usuküsimustes alati väga ühel meelel.
Pampersil oli üks kild veel: et leiduvat lapsukesi, kes armastavad pea alaspidi, kukerpalli pealt pissida;)

 
26 detsember, 2006 01:09, Anonymous Anonüümne ütles...

Kristlane on umbes sama täpne määratlus kui "eurooplane". Õnneks. Sest pluralism on ikka eluterve nähtus olnud.

Mis aga puutub neisse pabermähkmeisse, siis ma pole tuttavate kristlaste hulgast erilist hädakisa kuulnud. Sest milleks, kes jaksaks ja tahakski iga totra asja vastu protestida?

Küll aga mõtlesin ma ise seda reklaami nähes/kuuldes, et tohoh, miks peaks pampersireklaamis kõlama "patuste öö"? Et kas patune on laps või tema teod ilma pampersita või pampersiga või mis täpselt?

 

Postita kommentaar

<< Home