06 juuli 2006

ikka liiliad



Devotion

_______________________________________________________



see peaks olema Villy Albery.
netist ma sellist sorti ei leidnud, võibolla on nimi valesti kirjutatud.
sibul pärineb hr. Maidla sibulate müügist Balti jaama turul,
aga ma pole väga kindel, et sordinimi just õigesti kirja sai.
kui keegi oskab täpsustada, olen tänulik.

_______________________________________________________



Star Gazeri viimane õis.

_______________________________________________________

ma ei teadnudki varem sellist asja, et
liiliad klammerduda mõistavad.
nad kerivad oma kroonlehtede tipud ümber teiste taimede.






2 lisas:

06 juuli, 2006 16:37, Blogger Tiina ütles...

Oi kui ilusad :) Eriti see valge.

Ajad isu pääle, aga siin pole kahjuks neile kohta .. Ja maal ei hoolda neid keegi alaliselt. Oh jah .. Inimlik häda .. tahaks ju niiväga, aga ..

 
06 juuli, 2006 22:18, Blogger Anu ütles...

ma kujutan ette, kui mõnus sul seal rõdul oma liiliatega on:)
peaks ka hakkama peenrapostitusi tegema;)

 

Postita kommentaar

<< Home