02 juuli 2006

mis toimub?

kuhu kaob toit?

miks nad ei müü enam mu lemmik-kiirnuudleid?
neid roosas pakis Michiyo Jawa kananuudleid.
need olid head.
teistel pole seda sojakastet ühes.
ega vist ka praetud sibulaid.

ma saan aru küll, et kiirnuudlite toiteväärtus seisneb vaid nende keetmisel saavutatud temperatuuris, aga maitse oli neil nii hea.

teine asi-
poes ei müüda enam Rakvere kanamaksapasteeti.

selverist saab ka pasteeti,
aga selle olemus on liiga varieeruv,
eilane on kuidagi vedel ja liiga porgandivärviline.
(porgandipasteedist ma suuremat ei pea.)
ja see tuleb suht ruttu ära süüa.
ja siis jälle tahtes tuleb selverist tooma minna.
mulle meeldib, kui mul on mõni konserv kapis.
võtan siis, kui isu tuleb.
kasvõi öösel.
selver on öösel kinni.

võibolla on veelgi midagi müügilt kadunud,
ma pole lihtsalt veel märganud.
mis toimub?






1 lisas:

06 juuli, 2006 22:55, Blogger hiiutar ütles...

Mischi nuudlid on minu lemmikud ka. Need on ennegi periooditi kadunud olnud. Kui Soomes elasin ja neid siit minnes poest ei leidnud oli kohe kahju.
Küll nad tulevad jälle.

 

Postita kommentaar

<< Home