09 detsember 2006

teraapiast

nonii-nonii,
teraapias käidud :-D

täna oli lausa grupiteraapia:
käisime emaga koos.
esimeses teraapiakliinikus toimus tavaline seanss,
üht-teist ostsin ka,
kahele ideele oli lõnga vaja,
kolmas idee tekkis kohapeal.

teises kohas otsustasin ignoreerida,
ma seal juba käisin sel nädalal.
(ema käis eile).

no ignoreerisin ka, täiega!
edukalt kohe.
ema valis ja valis...
kuni leidis mingi sügava sooja punase mohääri.
seda oli vaid kolm tokki.
hästi ilus värv.
no ei!
rabasin tokid pihku ja uurisin,
kas müüja need mulle kinni paneks.
kuni ma automaadist sularaha toon.
et see proua (osutasin seejuures ema poole)
neid lõngu mul nina eest ära ei ostaks.
jajaa, muidugi saab kinni panna! ütles müüja.

noh, siis laenasin emalt sealsamas puudu jäänud raha
ja ostsin oma lõngad välja.
pärast tuli mees ja sponsoreeris mind veel,
maksin emale lõngaraha kohe tagasi.
ja ostsin veel ühe topi jagu
mingit terasekarva sinist lõnga.

mul on üks jakk, beeži ja teksasinise triibik.
ma ei suutnud otsustada,
kas selle all oleks sobilikum kanda
beeži või sinakat toppi.
mul polnd kumbagi.
nüüd on mul lõngad mõlema jaoks.






1 lisas:

09 detsember, 2006 22:26, Blogger ematehnik ütles...

kui see polaaröö mööda saab, siis saab ehk pilti teha.
päevavalgust on vaid kahel päeval nädalas ja sedagi loetud tunnid...

 

Postita kommentaar

<< Home