20 juuli 2006

lõikustöö

lõikasin põnnil juukseid.
oi mulle ei meeldi see töö!
ta ei püsi ju paigal.
juuksurisse pole ka mõtet teda viia,
ega ta loll ei ole, et laseb mingi võõra tädi endale ligi.
põnn suhtub naistesse mõningase eelarvamusega.
eriti veel kääride või muude terariistadega naistesse.
nii et pean ikka ise lõikama.

aega võttis, aga tehtud sain.
panin läpakast multika käima,
see siis ketras n+1 korda, põnn vaatas ja mina lõikasin.

juukselõikusmasin on hästi põnev asi!
kuni see liiga pea ligi ei ole.
mistõttu pidin kogu töö kääridega ära tegema.
ja mina veel lootsin, et jõuame masina osas kokkuleppele ja teen ta pea paari minutiga nudiks. lihtsameelne :D

peab vist asjaga tihemini tegelema.
igasuguste sokkide ja papudega olen ma saavutanud kahe aastaga sellise vilumuse, et võin varsti mööduval jalgratturil sõidu pealt sokid jalast näpata.


kuidas teised saavad oma kaheaastaste juuksed lõigatud?
tüdrukutel kasvatatakse pikaks, aga poistel?
on selleks äkki mingi salanõks, mida ma ei tea?
une pealt ka nagu jama lõigata,
köögis toolil ta mul ei maga ja voodisse ei tahaks neid juuksekarvu ka kuidagi.






5 lisas:

20 juuli, 2006 16:55, Blogger Ing. ütles...

mul on tùdruk, me màngime peapesu ja lòikuse ajaks Päris Juuksurit. Mina siis juuksur ja tema proua, kes tuleb sonksi tegema. Muidu ei làhe làbi. Aga poisiga vist nii lihstalt ei saa. äraostmist oeld proovinud?

 
20 juuli, 2006 17:26, Blogger ematehnik ütles...

põnn on suhteliselt äraostmatu. selline kindlameelne meesterahvas (et mitte öelda jäärapäine).
ta vist eriti ei mõista ka veel selliseid "kui sa praegu- siis ma pärast" konstruktsioone. kui miski peaks toimuma, siis otsekohe. kogu äraostmine toimuks nii, et ta nõuab kohe selle lubatud hüve välja ja sellega asi piirdubki.

 
20 juuli, 2006 19:50, Blogger Kati ütles...

Meie näitame tavaliselt issi peal ette kuidas asi käib ja siis hakkame poisil proovima. Iga kord on erinev. Tavaliselt istub ta meist ühe süles ja teine siis lõikab (masinaga). Ühte soengut on tulnud ka kolmel päeval lõigata- ei lasknud korraga lõpuni teha

 
20 juuli, 2006 20:30, Blogger Tiina ütles...

Meil on senimaani juuksuritädi kodus käinud (kokku pügame juba pea 7 aastat varsti poissa sel viisil, nüüdseks juba 3-e). Tore tuttav, endine kohalik titemamma. Senimaani oleme hakkama saanud, see alla kahene on reeglina kellegi süles lõikamise ajal. Aga üldiselt veidi vanemana püsivad juba ise toolis. Keeravad küll pead siia-sinna, aga näituseks ilma emme-issi kõrval passimiseta on poisid senimaani suhtkoht kenaste käitunud.

Hüvesid me ei paku, aga kui juuksuritädi külaskäiguga kaasneb veel lapsi, siis tahaks ju ikka ruttu mängima saada.

Kuigi jah, kui vanem poiss oli sarnases eas, siis tuli teda paaril esimesel juukselõikamise korral lausa kinni hoida. Aga no lokid olid ka juba pooles seljas. Lihtsalt teisiti ei saand.

 
20 juuli, 2006 23:43, Blogger siuu ütles...

meil just 1a 9k lapsega juuksuriskäik seljataga. valisime mingi põrandaaluse juuksuritöökoja (eramaja juurdeehitus), sisseastudes oli tunne nagu läheks kellelgi külla. see lõi vist meeleolu, igatahes esimene ots sai ära lõigatud nii, et poiss oli minu süles. siis kraamis juuksur välja oma lastelaste raamatud. siis veoauto (ise lõikas nö käigupealt) ja lõpetuseks veel masinaga ka (laps oli minu süles). no ja see minu poiss ei ole just kõige flegmam, ikka väga aktiivne sell on.

 

Postita kommentaar

<< Home