23 juuni 2009

no sports!

käisin metsas.
hea oli.
ainult et tagasitulekuga läks kiireks.
ja mingil imelikul põhjusel
oli mu auto
sel kiireksminemise hetkel
täpselt teises metsaservas.

nii et kiirmarss läbi metsa.
täisvarustuses.
nagu mingi erna retk.

sain ikka naha märjaks küll,
mu fotokola nimelt kaalub üksjagu.
ma pakun, et nii kuus kilo.
muidu nagu polegi vist palju,
aga ma ise olen selline niru.

(või siiski.
kuus kilo kaaluks näiteks kuus pakki piima.
no see peab ikka püstiloll olema,
kes metsa minnes
kuus pakki piima
kaasa lohistab!)


metsaservas tegi üks
jooksma tulnud mees
mingeid venitusharjutisi.

mõtlesin, et küll on hea,
et mina spordiga ei tegele.

muidu peaks äkki ka
mingeid harjutisi tegema.
no kesse jõuab,
nahk niigi märg!

kohendasin aga koti mugavamalt selga
ja trampisin tempot hoides edasi.
sport oleks selge liialdus!
no sports!




üks pilt ka.
mingi orhideeline?
või muidu ideeline...
metsast leidsin...

Sildid:







1 lisas:

24 juuni, 2009 11:31, Anonymous Kaimar ütles...

Ööviiul muteada. Orhidee jah. Lõhnab öösel ja väga mõnusasti.

 

Postita kommentaar

<< Home