23 juuni 2009

mõned mummud






täna on rahulik päev.
piltisin pärleid.
enam-vähem sellised nad ongi.

mis neist saab - ei tea...

Sildid:







6 lisas:

23 juuni, 2009 16:53, Anonymous Anonüümne ütles...

Mina tahaks mõlemast värvivariandist kõrvarõngaid :) Sinu tehtud rohelised ("Hiina lehed"?) on ühe minu pikaaegsed lemmikud. Et kui Sa näpud soojaks saad ja müüa raatsid, siis olen järjekorras.

 
23 juuni, 2009 19:17, Blogger Triin ütles...

Jah, mul tekkis "ehete" linki näppides ka mõte, et kas ilusad ehted on eemalt imetlemiseks või saab neid soetada ka?

 
23 juuni, 2009 22:11, Blogger ematehnik ütles...

tegelikult suurem osa neist kõrvarõngastest
elabki oma elu kellegi teise kõrvas pilke püüdes.

saab soetada ka,
samasuguseid,
kui mul neid pärleid veel on,
ja teistsuguseid,
kui need pärlid otsas või lihtsalt tahaksid teist värvi...

üldse võib oma soovidest kirjutada
ematehnik (ät) hot.ee

kui aega saan, lisan ehetelehele rohkem infot ka.

 
23 juuni, 2009 22:14, Blogger ematehnik ütles...

aitäh, Heidi,
rõõm on lugeda, et Sulle need hiina lehed meeldivad.


teen Sulle kindlasti need soovitud rõngad, aga pisut läheb vist aega, näpud pole veel soojad ;-)

 
25 juuni, 2009 10:27, Anonymous Anonüümne ütles...

Hiina lehed on ka sellised kõrvarõngad, et kui need mul kõrvas on, siis kaasvestlejad ei vaata mulle kunagi rääkides silma, vaid vahivad minust pisut mööda. Läks pisut aega, enne kui ma aru sain, et nad imetlevad pingsalt kõrvarõngaid :P Julgemad kiidavad avalikult. Ühesõnaga - nad on väga ilusad!

 
29 juuni, 2009 09:30, Blogger AlexRobin ütles...

Superpildid! Mjuuke impruuvment!!

 

Postita kommentaar

<< Home