06 oktoober 2006

täna on lõbusam päev

vedasin end siis lõpuks arsti juurde.
mulle meeldis :)

kuulas- ei kuulnud miskit.
siis andis mõned paberid-
käi kärmelt need kohad läbi,
siis tule siia tagasi.

see on nagu mingi sport:
alustad 329-st,
lippa 429-sse,
siis mine 309-sse ja ütle seal,
et lähed 311-sse.
ja siis tagasi 329-sse.

429-s oli röntgen.
tegid mu kopsudest pildi
ja saatsid selle kuhugi Tartusse.
(nüüd hõljub mu kole kopsupilt Tartu linna vahel ringi,
segab liiklust ja hirmutab hulkuvaid koeri:))

käisin siis ka 309-s ja 311-s.
309-st tuli üks õde minuga 311-sse kaasa
ja võttis mul näpu otsast verd.
ma arvasin kohe, et ei saa ta mult mingit verd,
survet pole.
esimese torkega ei saanud kah.
küsis nii kenasti "kas ma võin korra veel torgata?".
eks ma siis lubasin jah.
mine tea, milliseid alternatiivseid meetodeid
nad vere kätte saamiseks veel kasutavad...
selge ju, et mingi veri minu sees ikka olema peab.
las parem torkab.

ei meeldinud neile mu veri.
ja kui see kopsupilt seal Tartus paistma hakkas,
ei meeldinud neile too kah.
kopsupõletik ja kahepoolne.

aga muidu oli vahva.
arst olid hästi kena
ja seletas põhjalikult,
mis milleks ja kuidas.
kopsude alumistes välimistes nurkades
käivad mul siinused.
üks siinus oli sogane.

isegi selle rääkis ära,
mis IT-värk selle röntgenipildi ja Tartuga on.

rohtu kirjutati ka,
seda ja teist.
ja nädala pärast pean tagasi minema.
seni kästi lebada diivani peal,
rohtu võtta ja palju süüa.
mulle meeldib see režiim :D






6 lisas:

06 oktoober, 2006 17:08, Blogger Annu ütles...

saa ruttu terveks!! sinu jutte on mõnus lugeda (ma käin siin lehel pidevalt su abivahendit ekspluateerimas)

 
06 oktoober, 2006 17:20, Blogger Anu ütles...

oi, tervist sulle jah, mõtle, vanasti pandi haiglasse kopsupõletikuga ja süstiti mitu korda päevas:S

 
06 oktoober, 2006 21:29, Anonymous Anonüümne ütles...

Naudi režiimi ja parane jõudsasti! :)

 
06 oktoober, 2006 21:43, Blogger ematehnik ütles...

tänud heade soovide eest!

 
06 oktoober, 2006 22:20, Blogger KK ütles...

Head paranemist!

 
07 oktoober, 2006 13:08, Anonymous Anonüümne ütles...

Tjahh.. surakas taguotsa iga nelja tunni tagant.. Küll ikka pääsevad inimesed nüüd kergesti.
Head paranemist!

 

Postita kommentaar

<< Home