17 oktoober 2006

elada tuleb mehiselt!

esiteks põhiline:
lõnga ei ole kunagi liiga palju.

igasugused süümekad ja rängad sisevõitlused lõngaostu teemadel
on enamasti alusetud.
kõik hädad tulevad võrdlemisest.
või võrdlemiseks valitud taustsüsteemist.
nimelt valesti valitud taustsüsteemist.

elada tuleb mehiselt!
st. nagu mees.

ei mingeid süümekaid autokosmeetika leti ees
enda plekist armukestele tooteid valides.
vaja on ju!
muidu juhtub ...
või veel midagi hullemat!
mis siis, et see potsikutäis kallist ilukraami
läheb ühe korraga käiku.
mitte ei panda laupäeval välja minekuks
näpuotsaga ja natukene peale,
sedagi vaid strateegilistesse kohtadesse.
noh, nagu üks naine seda teeks (enda kosmeetikaga).

ja see keemia, see on vaid jäämäe tipp.
palju põnevamad (ja ka kulukamad) asjad
jäävad enamasti saladuseks.

ilma mingite hingepiinadeta
tekib kapoti alla
KN-filter
(noore ämbri mõõtu tumepunane asi).
sest seda oli
absoluutselt vaja!
justkui seal enne poleks õhufiltrit olnud
või poleks see auto tavalise filtriga liikunud.
tõelisel mehel
ei teki sellist ketserlikku mõtetki,
et saaks ka kuidagi ilma KN-filtrita.

kusjuures on mul tõsised kahtlused,
et see filter on vaid üks hädine näide
tegelikult toimuvast.
filter paistab lihtsalt silma,
kui nad end unustavad
ja kapoti liig kauaks lahti jätavad.
me tõenäoliselt ei teagi
mis seal plekkmaailmas tegelikult toimub.

olete te kunagi kuulnud
mõnda meest muretsemas
et tal on juba nii palju mänguasju
ja ta tunneb sellepärast süümekaid
kui tahab endale veel mõnda asja osta...
nii lolli juttu üks mees küll ei aja.

elada tuleb mehiselt!
reedel lähen lõngapoodi.

____________________________________________

tegelikult tuleb mu virin ja kiun sellest,
et laps käib nüüd pikad päevad aias
ja õhtul võtab mees ta sealt
ning siis minnakse koos veel
garaažist läbi
või autopedede rivistusele.
põnn on kogu sellest meeste-elust täiesti sillas
ja minu populaarsus muudkui langeb :-(
igatsen oma lapse järele.
kui ma tahan põnniga koos olla,
siis pean ma selleks garaaži minema.
no see ei ole normaalne!






4 lisas:

17 oktoober, 2006 12:31, Blogger Tiina ütles...

Minu mees tunneb küll südametunnistuse piinu, kui miskit jubinat vaja peaks olema. Mina seevastu .. no lõngapoes küll mitte.

Kuda see oligi .. Häbi on, aga ei tunne :D

 
17 oktoober, 2006 23:24, Blogger KK ütles...

Seda olen ma küll tööl kuulnud arutatavat, et kuidas järjekordse jubina olulisust naisele selgeks teha :P

 
18 oktoober, 2006 12:01, Anonymous Anonüümne ütles...

Täitsa imelik küll.. Ma ei ole oma lapsele ka mingeid mehiseid stereotüüpe peale surunud (a la poisid mängivad autodega ja tüdrukud nukkudega), aga talle MEELDIB kõik, mis põriseb või liigub. Jalgratastest veduriteni välja.

 
18 oktoober, 2006 21:39, Blogger hiiutar ütles...

Einohh! Alles nüüd jõudis mulle kohale , et see tõesti on nii. Ei mingeid süü mepiinu enam!

 

Postita kommentaar

<< Home