31 august 2006

vaja vist veel üht pilti

Tom kirjutab:
Rüütel loobub vahetult enne valimiskogu… tervise tõttu

täitsa võimalik, et nii see läheb.
aga kui vahetult?
kui väga vahetult, keda siis kerapooldajad valijamehed valiks?
kas peale Savisaare enda on neil kedagi,
kelle puhul ei peaks pikemat eeltööd ja veenmist läbi viima?

miks peaks Savisaar tahtma presidendikohta?
presidendil pole ju sellist võimu?
hakkab ta väsima?
hmm?

kes siis Rüütli asemel välja pakutakse?

no see mees siin pildil ka minu president ei ole, igatahes.
keegi võiks ühe "see ei ole minu..."-pildi veel teha, internetis ruumi küll.
paneks siia Arnoldi juurde.



aga mul on selline pilt :)
kui Mammal ükskord sünnipäev oli,
siis saatis Savisaar Mammale sünnipäevakaardi.
Mammale see väga ei meeldinud,
arvas, et iseenda pildi kinkimine pole ikka sünnis.
ega see Savisaare sünnipäev ole.
küsisin kaardi endale,
sellist stiilinäidet igapäev ei leia :)
ärgitasin küll,
et Mamma võiks siiski viisakas tüdruk olla ja Savisaarele ka sünnipäevaks kaardi saata.
enda pildiga ikka ;)
Mamma miskipärast ei tahtnud.
et ta pole ikka piisavalt ilus.
justkui SaviEts oleks.






4 lisas:

31 august, 2006 20:05, Blogger Tiina ütles...

Minu ema sai kah sellise kaardi. Naeris selle üle. Tahtis järeltulevatele põlvedele säilitada. Kuid vennas nägi toda kaarti ja tahtis seda veel kellelegi näidata. Kui teatud mõttes anekdooti. Kuhu see kaart jäi, ei tea hetkel. Kahju kui kaduma läheb.

Huumor ruudus.

 
31 august, 2006 20:50, Blogger ematehnik ütles...

kusjuures, muidu on sel siinkasutatud skanneril resolutsiooni ja punktitihedust küll ja arvuti suudab ka üht-teist, aga kui tahtsin seda kaarti pisut kobedamalt sisse skännida, teatas arvuti, et kui ma enda soovi juurde jään, lõpetab tema minuga mõneks ajaks üldse igasuguse suhtlemise, võtab lapsed kaasa ja läheb ema juurde tagasi :(

 
31 august, 2006 21:34, Blogger ematehnik ütles...

ma mõtlesin ära raamida ja seinale panna.
aga mees keeldus auku puurimast ja ma ise ei tihka kahhelkivi puurida, läheb veel pärast katki.

 
04 september, 2006 10:14, Blogger Olev ütles...

Aga miks seal Reiljan Janno allkiri on?

 

Postita kommentaar

<< Home