28 august 2006

nihilistlikult

mind peetakse liiga lolliks,
et oma riigile presidenti valida.
jah, ma ei ole kõige kirkam kriit siin karbis.
ja paljud on tumedamadki veel.
me ei ole väärilised.

mul on veel hästi läinud.
minu valitud riigikoguliige
hääletas täna.
ka minu südametunnistuse järgi.
isegi kui ma ise olen liiga loll, et ise presidenti valida,
siis peetakse minu valitud riigikoguliiget
siiski targaks inimeseks.
siis ma ju väga loll ei olegi,
kui ma suudan targa inimese end esindama valida?

aga teie,
keskerakonna ja rahvaliidu valijad,
teie enda valitud parteide ninamehed
peavad teid nii lollideks,
et isegi teie valitud riigikoguliikmed,
need parimad ja õigeimad teie seast,
isegi nemad on liiga lollid,
et saanuks lasta neil täna
oma südametunnistuse hääle järgi otsustada.






2 lisas:

28 august, 2006 22:36, Blogger ematehnik ütles...

väljendit tean tegelikult juba ammu.
aga lugenud olen jah ka ;)

 
29 august, 2006 10:21, Blogger Anu ütles...

seal kriidikarbis näib mõnevõrra sarnane olukord valitsevat kui antud postitusest lugeda...

 

Postita kommentaar

<< Home