20 august 2006

destruktiivne

täitsa stress on.
ja siis nad räägivad, et kudumine maandab stressi.
maandab ta jee, just kudumise-stress mul ongi.
kooks küll, aga mustriga on jama.
mustritega.
mul on mitu lõnga, mida tahaks kududa,
aga ei leia neid õigeid mustreid kuidagi üles.
mõni, mis juba peaaegu sobiks,
on vähemalt ühe korra juba läbi kootud.
teine, mis on ilus, ei mahu mu peale ära.
vähemalt mitte piisav arv kordi.
nii ma siis teen proovilapikesi
erinevate mustritega
nagu hullunud ämblik.
ühe lõngaga olen oodanud juba kaks kuud,
et äkki tuleb õige mõte ise pähe.
ei ta tule.
ainult vaevab.
selline asi teeb kurjaks.

muud asjad teevad ka kurjaks,
aga eriti õelaks ajab just see,
et tavaline stressimaandaja järsku ei toimi.

täna lõhkusime maal aia maha.
oli teine vana ja pehkinud,
hekk hoidis teda vist püsti.

mingid mustad jõud olid aia heki külge sidunud.
kuulojuhtmega.
lisaks nöörile, traadile, teibile ja montaažilindile
kasutavad mustad jõud nüüd siis ka kuulojuhet!
maivõi!

poole lammutamise pealt kukus aed pikali.
see nägi välja nagu teeks me peenramaale raudteed.
pane rööpad peale ja valmis.
mamma ei tahtnud raudteed :(
lõhkusime siis raudtee ära.

aia lõhkumine andis päevale kohe jumet.
hea tunne oli, kui sodi ka koristatud sai.

kummaline.
ma ei teadnudki, et destruktiivsus
võiks minus positiivseid tundeid tekitada.
aga võibolla oli see sümboolselt
mingite piiride lõhkumine...
igatahes on seal veel jupike seda aeda...
kudu- ja muidustressi maandamiseks...

peaks buldooseri ostma...






3 lisas:

20 august, 2006 09:30, Blogger Cairbre ütles...

Sellisel kuduhetkel mina võtan sokivardad kätte ja koon paari tavaliseid villaseid sokke.

Harutamist soovitan muidugi ka, see ka parajalt destruktiivne tegevus :)

 
27 august, 2006 18:07, Blogger Tiina ütles...

Vat jah, minul tekivad ka selliste raskete otsustamiste-valikute ajal sokid.

 
30 august, 2006 01:25, Blogger Krentu ütles...

peaks ka siis seda sokilahendust proovima. mul tekib ka selline hirmus stress, kui ma ei suuda otsustada. ja lõpuks teen midagi peast ja siis mõtlen, et milleks mulle kõik need kudumisraamatud ja ajakirjad?

 

Postita kommentaar

<< Home