11 november 2007

finantsvärk

sõidutasin mina ükspäev oma assistenti
tema kodule lähemale.

ja mingil x-momendil
hakkas assistent väga kummalisi asju tegema.
maitea, ma jah pole just väga kogenud juht,
aga no NII HIRMUS ei saanud mu sõidustiil ju ometigi olla!
täitsa rahumeelselt mööda sirget teed,
kiirus ka täiesti normaalne ja lubatule vastav.

ja järsku rabab kõrvalistmel istuv neiu
oma roosa käekoti
ja paneb selle endale pähe.
ei, mitte nagu lauale,
vaid tagurpidi,
nagu mütsi.
ja veab sangad õlgadeni.
ja istubki mu kõrval,
kott peas.
roosa kott,
pisikeste valgete mummudega.

"krt sa siis tuled muga sõitma, kui ei kannata,
ma ju ütlesin et ma pole teabmis tegija
ja et see võib pisut häiriv tunduda"
mõtlen omaette urisedes.
ja imestan veel,
et kui asi kuidagi väga kahtlane tundub,
siis mina pigem kipun jalgu armatuurile toetama,
kui et poen peadpidi kuhugi kotti.
ma ju ei näeks siis,
et kui juhtuma hakkab,
et mis siis ikkagi täpselt juhtub.

siis ronib assistent käekotist välja
ja minu pehmeltöeldes
"äärmiselt hämmeldunud" ilmet märgates
küsib,
et kas ma siis ei teagi,
et kui raudteeviadukti alt läbi sõidad
ja samal ajal rong ülalt sõidab,
tuleb rahakott
(või käekott koos rahakotiga)
endale pähe panna.
et siis pidi rohkelt raha tulema hakkama.

nomaiteadnud tõesti,
mis pagana raha,
mul pidi pigem infarkt tulema.

mida kõike ei kuule,
eksole.

ma pean endale nüüd silmaaukudega käekoti hankima.
noh et kui jälle rong tuleb,
et siis ma ikka näen ka, kuhu sõidan.
kui ma peaksin sellist finantspoliitikat
viljelema hakkama.
no mine sa tea,
äkki see kott-pähe-värk tõesti toimib!
rumal oleks ju see kasutamata jätta.

Sildid:







6 lisas:

11 november, 2007 09:18, Blogger KK ütles...

Irw, mina tean, et kui juhtud sõitma samal ajal kui rong ülevalt läheb, tuleb soov mõtelda. Me oleme niiviisi Peterburi maanteel kihutanud, et jube, et ikka jõuaks õigel ajal sinna tammi alla. Õnneks liiguvad sealt piiiikad kaubarongid. See aga ei tähenda, et need soovid täituksid.

 
11 november, 2007 12:56, Blogger Olev ütles...

tulnuks foto teha ja Ekspressi nädala flashfotoga "roosa käekott peas" saanuks honorari ;)

 
11 november, 2007 14:02, Blogger ematehnik ütles...

heh, oli mul jah aega seal fotokale mõelda :-D
kuna assistent on tunduvalt kogenum juht, eeldasin ma, et otsekohe toimub mingi totaalne katastroof.

aga seda, et rongi alt läbi sõites midagi soovida võib, tean minagi. eks ma ikka soovin kah, mitte et ma just ebausklik oleks, aga rumal oleks ju mitte soovida. äkki see ikkagi töötab...

kuigi nüüdsest on mul vist uus sundmõte- rongi alt läbisõitmine ajab irvitama.

 
11 november, 2007 18:14, Blogger hiiutar ütles...

JESS! Ta kirjutab jälle!

 
14 november, 2007 12:32, Blogger Agne ütles...

Käekott pähe uueks moesuunaks! Aga kas see kott peab tingimata olema roosamummuline?

 
17 november, 2007 12:02, Blogger Ussicke ütles...

MEGAIRWADI IRW :D Ma tean sarnast juhust, kolleeg rääkis. Et sõidab sõbrantsiga trollis Paldiski maanteed mööda Balti jaama poole ja Tehnika tänava viaduktilt paistab rong. Äkitselt hakand sõbrants meeleheitlikult taskutes sobrama ja siis endale midagi pähe nühkima, nii et soeng segi. Kolleeg vaatas elu suurimas hämmingus, et mis nüüd? Siis sõbrants selgitas, et kui viadukti alt läbi sõites rong viaduktil sõidab, tuleb mündiga pead hõõruda ja rahaõnn muudkui voolab ustest-akendest sisse

 

Postita kommentaar

<< Home