30 august 2007

"ei, ma täna teile ei tule!"
teatas postiauto juht,
kui ma trepile astusin, et uurida,
kas ta ei leia firmasilti või mis.
seisis teine ebaselge näoga
siin maja ees.
mul aga oli pärlipakk tellitud.

no kui ei tule, siis ei tule.
kuigi võiks ikkagi tulla.

aga pole hullu,
päev alles noor
ja neid postiautosid liigub siinkandis palju,
ma juba tean.
küll tuleb järgmine.

kui ma eelmist pärlipakki ootasin,
oli pikk nädalavahetus saabumas
ja ma muidugi tahtsin pärlitega mängida.
no siis vahtisin hoolega iga hoovile saabuvat autot,
et kas on postiauto.
muide, ELS14 tähendab seda,
et pakk tuuakse enne kella 14 kohale.
noh ja kui kell 13.55
näed sa korraga lausa kahte postiautot,
milledest kumbki
ei tule siiapoolegi,
siis on ikka kurb olla küll.
selline pettasaanud tunne tekib.

aga tänane postipoiss ainult arvas,
et ta ei tule meile.
andis naabritele nende pakid kätte
ja avastas oma autost siiski ka minu paki :-)
nii et mu sisetunne
tuvastab pärleid küll.

õhtul lähen postkontorisse,
panen mõned asjakesed teele.
koju tahaks.
pärlid kihelevad.






0 lisas:

Postita kommentaar

<< Home