18 august 2007

mismoodi ma siis müün neid asju...

see savijubinate müüginurga tegemine polegi nii lihtne.
ma siin natuke proovisin.

mõtlesin, et teen uue blogina,
on muudest asjadest eraldi.
millegipärast ei lase uus blogi kasutada mu vana blogi tausta.
igavene rajakas!
ütleb, et kood on vigane.
veider, siin see justkui töötab...
mulle see siinne taust ikka veel meeldib.
vist.
igatahes on selle taustaga pahasti.
ma kohe üldse ei tunne,
et ma tahaksin praegu koodi väänama hakata.

tegin hommikul mõned pildid.
rsk, maütlen.
keegi lehvitas kõikseaeg mingi pilvega,
otse päikese ees,
edasi-tagasi.
nii ei saa ju pildistada.
valgus muutub või pole seda üldse.
see-eest on võimsad varjud.

fotokas paneb ka näkku,
pildid tunduvad hägused...
aparaat just tuli hooldusest.
pean vist silmaarsti juurde minema.
ei ole rõõm, ei ole...

hindade osas vajan ma ka nõustamist,
see kõik on nii keeruline.
igasugused nõuanded on teretulnud.

lähen mätsin parem pisut savi...

Sildid: ,







1 lisas:

18 august, 2007 18:00, Blogger Manjana ütles...

Jessas, kui tubli sa oled? Mitte et fotoka mõttes, vaid jubinad on eriti ilusti tehtud.

 

Postita kommentaar

<< Home