07 august 2007

ma näppan põnni savi

põnn on meil põhiline "pastamasinist".
talle väga meeldib.
alguses keeras vaid vänta,
ma pidin enda savi niimoodi
"jooksu pealt"
masinasse surama.
tema muudkui väntas
ja väntas.
siis hakkas põnn endale ka fimot nõudma.
no ega ma raatsinud talle siis
palju ja parimaid anda.
ikka mingid servad ja purud,
suurema seletamise peale sai siis vahel
killukese mingit pärisvärvi ka.

nüüdseks jälgin ma hoolega,
mis seisus tema savitegu on.
ta segab neid jääke ja pudisid
ja toodab tunduvalt ilusamaid segusid
kui ma ise.
maitea, misvärk.
igatahes olen ma mitu korda ta savi
lihtsalt sisse vehkinud.

siin pildil ongi lehekesed,
tehtud põnni tagant näpatud savist.
no ei saanud ju sellist ilusat savi
lapsele sodida jätta.

Sildid: ,







2 lisas:

07 august, 2007 10:40, Blogger KK ütles...

Väga ilusad lehed, mulle meeldib:).

 
07 august, 2007 11:23, Blogger kukupai ütles...

hehe, emme lapse peale kade :). Aga ilusad tõesti.

 

Postita kommentaar

<< Home