28 august 2011

õnne peab ka olema!




laupäeval ostsin sellised tassid.
mitte et nad mulle niiväga meeldinud oleksid,
no kaugelt liiga kuldne, eksole.

ostsin nad pigem sellepärast,
et nende peal läikiva asja pildistamist harjutada.

koju jõudes lõin tassi alt leitud sõnad googlisse sisse,
ohhoo!
mul polnud ju õrna aimugi,
MIDA ma ostsin.
need tassid on ameeriklased
ja tehasemärgi järgi tõenäoliselt vähemalt 40 aastat vanad!
vintage!
nende ostmiseks kulutatud raha sai nüüd küll hästi investeeritud.

kui mingi asi on nii vana,
siis on ta igatahes väärtuslik.

need ei ole portselan,
vaid pressitud piimklaas.

Anchor Hocking
Fire King
värv on Peach Lustre
ja mudel ilmselt Shell

keegi oli neid mingi teibiga fikseerinud,
oli tõesti tugev teip olnud,
neid liimijälgi sai tund aega maha võetud.
tasside pinnakate ei kannata ju midagi abrasiivset
ja ega ma mingit kangemat keemiat ka väga ei usaldanud.
no puhtaks ma nad sain.

piltimiseks on nad tõesti paras pähkel.


ja lõpetuseks veel üks pilt eilsest "saagist",
need on küll täitsa uued asjad,
aga mõnusalt vana väljanägemisega.


Sildid: ,







0 lisas:

Postita kommentaar

<< Home