10 juuni 2007

üle viskab see mittesuitsetamine!

tõsijutt, üle viskab.
jätsin kakspool kuud tagasi
suitsetamise maha.
ja vot nüüd viskab mul üle.
suitsu tahaks, rsk!

ma olen rahumeeli ära talunud,
et need paljutõotatud kilogrammid,
mis pidid kohe mu figuurile
(või sellele kohale, kus teistel figuur on)
lisanduma
(nagu kõik targad teadsid rääkida),
lisandsid reetlikult
ümber kõhu,
mitte vaksajagu ülespoole,
nagu mulle meeldinuks.
igasugused meeleolukõikumised
(kurjad keeled räägivad raevuhoogudest),
kõik olen ma püüdlikult ära kannatanud.

ja nüüd,
kus mul on vaja
uue topi juurde kuuluva siidipaela otsi
lahtise tulega kõrvetada,
et need üles ei hargneks,
nüüd ei ole majas mitte ainsatki tulemasinat!

ma ütlesin kohe,
et see mahajätmine,
see ei ole hea mõte!
nüüd on siis tagajärjed käes.
hakka või kahe pulgaga tuld tegema.
olen otsinud läbi kõik oma käekotid
ja jopetaskud.
eimiskit.
siin majas ei ole tulemasinaid.
suitsu tahaks.
rsk.

Sildid: ,







3 lisas:

10 juuni, 2007 20:23, Blogger Manjana ütles...

Kui ma maha jätsin, siis võtsin küll igale poole korralikult juurde. Ja kui uuesti suitsetama hakkasin, siis mujalt on maha läinud, aga ülevale poole vööd - ALLES. Jess!

See nüüd ei tähendanud, et uuesti suitsetama hakkamine oleks broo.

 
11 juuni, 2007 07:00, Blogger Mari-Leen Albers ütles...

kuidas see võimalik on et elusmajapidamises ei ole tikku?

kui elekter ära läheb, kuidas sa siis küünlad põlema saad?

paned elektriküünlad pistikusse? :P

 
11 juuni, 2007 09:31, Anonymous Anonüümne ütles...

kust mina tean, kuidas see võimalik on.
ma olen kaua suitsetanud, mul on alati tuld olnud, loomulikult ei pea ma küünla jaoks mingeid eraldi tikke.
praegusel valgel ajal pole küünlaga nagunii midagi teha.

/ematehnik ise kobises/

 

Postita kommentaar

<< Home