29 mai 2007

Helsingis lõngapoes

mina vist olingi see viimane eestlane,
kes veel ei olnud soomes käinud...
...et ma siis nüüd käisin ära.

me nimelt käisime emaga Helsingis lõnga ostmas :-)
üsna juhuslikult leidsime ühe lõngapoe üles ka,
kuigi meil aadressiga mingi soga oli.
vot selline näeb välja lõngapood Korgeavuorenkatul:



samal tänaval oli ka raamatupood,
kus suures valikus käsitööraamatuid:



raamatupoega on küll nii,
et mõistlik oleks enne välja mõelda,
milliseid raamatuid tahad.
muidu võib neid sinna lappama jäädagi.
ingliskeelseid raamatuid saab ju netis enne uurida...



aga lõnga sai ikka kõvasti ostetud,
ema ostis 4 tokki
ja mina 3 tokki lõnga.
ega ei saa ju kohe hommikul kogu raha hakkama panna, eksole.
meil oli plaanis ikka mitu lõngapoodi üles otsida.
noh ja nii ta siis jäi,
päris umbes ja värvi pärast ka ei hakanud ostma.
aga muidu oli vahva lõngapood.
igast ristpistemustreid oli neil ka,
aga seda kunstkäsitööliiki me õnneks ei harrasta.

Frederikinkatu 42 me lõngapoodi ei leidnudki,
võibolla seda pole seal (enam).
etendasin kohalikule R-kioski näitsikule
küll pantomiimi kudumisest
ja püüdsin ka pea olematus soome-
ja nigelas inglise keeles
teda pisut küsitleda,
aga too piiga ei teadnud lõngapoest midagi.

Sildid:







6 lisas:

30 mai, 2007 01:56, Anonymous Anonüümne ütles...

Ma pole ka veel Soomes käinud. Väike plaan on minna, kohvitama ja poodidesse. Nagu ikka.

 
30 mai, 2007 07:40, Blogger Cairbre ütles...

Kuule see lõngapood on ju kohe R-kioski kõrval! Ja kohe sealsamas on ka Hobby point!

Järgmnine kord kui tuled (ja Heidi ka!) siis annad mulle teada, ma teen teile Helsingi lõngapoetuuri :)

 
30 mai, 2007 13:35, Blogger Tiina ütles...

Eheee, no viimane Soome sattuv eestlane sa küll olla ei saa. Mul suisa käimata. Kuigi paari nädala pärast on üks pisike tuur ees.

Ainult kahjuks ma lõngapodi ei saa :(

See 2x9 tundi Vantaa lennujaamas ju ei loe.

 
30 mai, 2007 13:47, Anonymous Anonüümne ütles...

ma ka ei ole veel soome sattunud, ja plaani ka veel ei ole:P

.... lõngapoetuur oleks mõnus:)

 
01 juuni, 2007 02:24, Anonymous Anonüümne ütles...

Naljakas -see Soome jutt...ma leidsin isegi Lichtensteini ja Andorra üles keset kiirteed - aga Soome pole ikkagi saanud oma 36 eluea jooksul...

 
02 juuni, 2007 11:41, Blogger ematehnik ütles...

Cairbre, kui saad, tee lõngapoe-majadest pilte ja pane oma blogisse üles, siis on "lõngaturistidel" neid kergem leida.

 

Postita kommentaar

<< Home