02 november 2006

kommenteerimisest (sisevaatlus)

Marta kirjutas mõtiskluse blogimisest ja sellega kaasnevast.
pikem jutt, kogun mõtteid ja loen veel.

kommenteerimisest...

killuke Martalt:
...lugu ei lõppe mitte minu viimase punktiga vaid sinu viimase kommentaari viimase punktiga… lugu jätkub lugedes, kaasa elades… lugu elab dialoogis...



tõepoolest, kommentaarid on olulised.
peaksin vist julgemalt kommenteerima,
olen senini küllalt tagasihoidlik olnud.
eks sellega on nagu on.
keeruline värk.

loen päris paljusid blogisid,
aga mõnes pelgan kommenteerida.
mõnikord ütlen midagi,
natukene, aga enamasti mitte.

kirjutad kommentaari ja mõtled.
kulub tund ja kommentaar on noore artikli mõõdus.
siis kustutad ära need laused, mis ei tundu enam nii olulised.
siis veel need, mida võidaks valesti mõista.
lõpuks jääb järgi kaks lauset.
kuna sa ei suuda otsustada,
kumb neist eespool peaks olema,
kustutad mõlemad.
tühja kommentaari ei saa vist saata.
pealegi tunduks see äärmiselt
mittemidagiütlev ja sisutühi.
ja "olin siin, mulle meeldis!"
oleks ka kuidagi veider.
tõesti keeruline värk!



mõned blogid on sellised,
mida küll hoolega loen ja mis mõtlemisainet annavad,
aga midagi asjalikku lisada ma veel ei oska.
pall käib mul suuresti üle pea.
mul on arenguruumi :-)

üks blogi on minu jaoks kui portselan,
ma pigem ei puutu,
või kui, siis väga ettevaatlikult.
nagu Erimtaažis, vaatad ja naudid, aga ei näpi.
ilusad asjad tunduvad haprad...

siis on üks blogi,
mis mulle hirmsasti meeldib.
naljakas, et üks äärmiselt negatiivne blogi
saab nii nauditav olla.
see on ühe väikse mõõkhambulise sapipuraviku blogi,
ma parem ei kommenteeri :-)
mul on õhuke nahk.

ja veel üks,
aval. hing ja vaim. kaunis inimene.
ta tundub nii habras,
et ei tohiks vist pealegi hingata.
ilus nagu härmatis.
ma ei kommenteeri.
ma isegi ei viita talle,
sest ma ei tea, kas ta seda sooviks.


päris mitu põhjust
mitte kommenteerida.

või sobiks siiski
jätta lihtsalt sõnumeid
"mulle väga meeldib su blogi!"
et ta teaks...
?






9 lisas:

02 november, 2006 16:35, Anonymous Anonüümne ütles...

Mulle väga meeldib Sinu blogi.

Aga pole siiani kah kommenteerinud.

Nii et - welcome on board :)

 
02 november, 2006 19:42, Blogger ematehnik ütles...

mulle väga meeldib Su kommentaar ;-)
aitäh!

heh, selline arvutiviiruse tunne tekib, kohe läheks ja kirjutaks kõigile :-D

 
02 november, 2006 21:57, Blogger KK ütles...

Mulle siin ka meeldib ja kui ma päris aus olen, siis ma ikka loen oma blogi komme ka:). Huviga.

 
02 november, 2006 23:21, Blogger Elsa ütles...

Ja mulle meeldib ka Su blogi! :)

Ja ma loen Su kommentaare vahel ka siitsamast postitusse peidetuna, kui sa pole julenud minu kodus suud lahti teha :) Küllap on teisedki su peitkommentaarid nii kätte saanud... Küll me juba teame ja märkame ;)

 
02 november, 2006 23:57, Anonymous Anonüümne ütles...

Minule ka meeldib siin!
Aga jah, ega ma suur ütleja-kommenteerija ei ole. Pealegi kipun ma heietama kukkuma.

Aga jah, üks uitmõte mis tabas mind presidendivalimiste eelsel ajal Ematehniku blogi lugedes. Kui saanuks, hõiganuks Ematehnik presidendiks! Kuigi vaevalt see amet nii ihaldatud ongi. Kõik pilluvad pori. Teemakäsitluste poolest aga .. No sobivamat tegelast annab otsida.

 
03 november, 2006 00:57, Blogger ematehnik ütles...

hull inime, ma pole üldse mitte pädev.
ei, ma ikka ei saa, mul pole midagi selga panna ;-p

käratsev knopka on tunduvalt lahedam olla kui president vms.

presidendil on seda sõna- ja muiduvabadust tunduvalt vähem kui meil siin.
vabadus loeb.

 
03 november, 2006 18:20, Blogger Thredahlia ütles...

Vahel on need "olin siin ja mulle meeldis" kommentaarid ka päris meeldivad :) kui nad enamuses ei ole.

Olin siin ja mulle meeldis - tulen varsti tagasi.

 
04 november, 2006 01:31, Anonymous Anonüümne ütles...

Njaa, aruka jutu kõrval tundub kommentaar stiilis "olin siin ja arvan sama" natuke justkui kohatu. Või siis nagu et jäetaks märk märgi enese pärast maha (oma lehe külastatavuse suurendamiseks nt).

Ja mu arust on sama teema oma lehele jäetud kommentaaridega. Nt keegi on mu lehel käinud, midagi öelnud, täiendanud, ja siis... niisama vastata ahah, jajah, oleks tobe. Vastamata jätmine oleks aga natuke nagu ülbe, viitaks minu kõrgemalolekule, "minu ägeda jutu kõrval ei maksa need kommid midagi". Igavene häda, ma ütlen.

 
04 november, 2006 02:13, Blogger ematehnik ütles...

...ja kui vastad kommentaarile liiga ruttu, siis keegi kindlasti arvab, et sa passid küüsi närides masina kõrval ja ootad kommentaare :-D

 

Postita kommentaar

<< Home