05 juuli 2014

ikka sellest pliidist

jajaa,
panin panni "tulele".
kuni ma oma tsukiinit koorisin, läks rasv pannil suitsema.
turbovärk maütlen!
hea, et leeki üles ei võtnud. 

   * * *

panin kartulid keema,
mõtlesin, et ajan nad suure võimsusega keema ja siis võtan vähemaks.
kuumust noh.
seekord olin targem, ei keeranud pliidile selga.
kui potikaant kergitasin,
oli asi just tõusuteel, et mühinal üle poti serva keeda.
apiapi!
ja siis ma tegin südame kõvaks:
ei hakanud potti tulelt tõstma võimiskit,
lihtsalt näppisin võimsust vähemaks.
ja uskumatu: otse mu silma all rahunes potisisu momentaalselt!

einoh, sellest ma saan aru küll, et pliit ja nii.
aga et mu kartulid ka end nüüd "on-off" üleval peavad-
see on küll harjumatult veider. 

   * * *

muide, mis värk nende poekartulitega tänapäeval on:
kõik kartulid tunduvad magusad?
tõin mingit Talukartulit, no ei kannata süüa.
vanasti olid külmavõetud kartulid sellised.
eile ostsin prooviks Laurat,
no pisut vähem magus, aga ikkagi pole päris "see".
ja ma nagu ei usu, et asi minu maitsemeeltes on,
kogu mu pere nuriseb, et kartul jälle külmavõetud.
arumaisaa.


Sildid:







0 lisas:

Postita kommentaar

<< Home