15 september 2012

kaarti mul polnud...




käin vahel ikka maximat kontrollimas,
mõnikord on neil seal päris põnevaid nõusid.

hiljuti leidsin need magustoidukausikesed.
tõstsin endale kuus tükki korvi ja võtsin kassasappa.

kui minu järjekord tuli, küsis kassapidaja, kas mul "aitäh"-kaart on.
mul polnud.
tookord olid nõud kaardiga -40%, aga ega need kausikesed niisamagi kallid olnud,
kannatas osta küll.

"lubage palun oma kaart!" pöördus kassapidaja minu taga seisnud proua poole.
too andis lahkesti oma kaardi, et kassapidaja mu kausikestele ikka allahindluse ka saaks teha.
novot, eksole. 

kui on ette nähtud, siis peab olema.










2 lisas:

27 september, 2012 23:39, Blogger Urmas ütles...

See kaardivärk on üks tobe värk. Kui kaarti pole, saaks justkui karistada, trahvi. Kui selle poe kaarti pole, ära parem poodi tule.

Õnneks ilmnevad inimeste inimlikud jooned just taolistes tobedates olukordades. :-)

 
14 juuli, 2013 14:29, Blogger Nataly ütles...

kas töesti oli nii inimlik kassapidaja?

 

Postita kommentaar

<< Home