25 märts 2006

tasku

lõika lõike järgi välja nii tasku kui vooder.
lõikel on lõimesuund noolega märgitud, sellest peaks siis ka kini pidama.



pane detailid kokku, paremad pooled vastakuti.
lõika paras jupp mittevenivat paela tasku serva jaoks.



õmble pael ja taskudetailid niimoodi läbi:



õmble tasku servad kokku, jäta alla serva ava, et saaksid tasku õigeks pöörata.
peale õmblemist lõika nurkadest liigne õmblusvaru ära.



tepi taskuava serv läbi:



õmble tasku soovitud kohale kinni.
võid tasku enne nööpnõeltega kanga külge panna,
virgem inimene võib isegi traageldada.



NB!
kui sul on kodus lapsi ja/või loomi, ära parem proovigi midagi õmmelda.

mulle tuli meelde, miks ma juba ammu ei õmble:
laps süles on seda neetult raske teha.
eriti, kui ta püüab ka kangast ja mu kätt juhtida.
lisaks kõigele otsustas kass keset õmblemist masina pedaalile istuda, otse mu jala peale. ei saa maha ka lükata, pedaal on lapse pärast hästi kitsasse kohta topitud.
ma muidugi röögatasin seepeale õudusest, mulle ei meeldi juhitamatud protsessid.
vaene kass kangestus hirmust sinnasamasse ja ei liikunud millimeetritki.
masin aga muudkui õmbles ja õmbles...

mingist kvaliteedist pole sellistes tingimustes muidugi juttugi.
kuigi pääsesin ilma ränkade vigastusteta, on närvid nüüd läbi nagu toakoeral.






0 lisas:

Postita kommentaar

<< Home