22 august 2015

München

ema tahtis reisima minna, Lõuna-Saksamaale.
mina kahtlesin, no kuidas ma seal hakkama saan,
mu inglise keel on roostes ja saksa keeles tean ma vaid paari sõna.
näiteks wassermangelsicherung.
no mida ma seal selle sõnaga peale hakkan?
ema on küll saksa keelt õppinud, aga paljugi mis, kaotan ta ära ja mis siis saab?

kusagilt mälusoppidest kaevandasin veel paar sõna:
"unsere wohnung" ja "verloren".
no neist annab juba midagi asjalikku konstrueerida!
meine Mutter ist verloren, eksole.
ühesõnaga tundus Lõuna- (ja igasugune muu) Saksamaa kahtlane üritus.

mul õnnestus ema reisihimu terve aasta ignoreerida!
Saksamaa, hull inimene! 
sel kevadel müüdi jälle odavaid lennupileteid. Münchenisse.
ma olin ikka kahtleval seisukohal,
aga ema tuli meile ja enne ära ei läinud, kui ma need piletid ära ostsin.

öömaja oli ka vaja, selle leidsime airbnb.com -ist.
väga abiks koht!

edasi tuli korralikult kodutööd teha:
lugesin läbi suure osa ingliskeelset internetti
(eriti mis Müncheni lõngapoode puudutas)
ja käisin google mapsi abil läbi me öömaja ümbruskonna,
et oskaks ikka metroost sinna minna.

kuna eesti keeles oli infot suhteliselt vähe,
panen blogisse üht-teist kirja,
võibolla on kellelegi abiks.
















0 lisas:

Postita kommentaar

<< Home