23 august 2015

IsarCard, Müncheni metroo ja muu ühistransport

München on jagatud tsoonideks, 
mida kaugemale sõidad, seda rohkem pead maksma. 

üldiselt piisab turistile täiesti esimesest neljast tsoonist. 
kui oma tsoonist välja sõidad, pead lisapiletid hankima 
(ja ilmselt ka kuidagi valideerima). 
see piletivärk oli keeruline, mingid ribad jms. 
piletita sõidu eest trahv 60.-€
(lugesime metroos seina pealt, isiklik kogemus puudub.) 

kodutööd tehes leidsin, et kõige kasulikum on meil soetada
ühenädalased nelja tsooni IsarCard-id.
see maksis 20.30 € ja  kehtib nii metroos kui bussis kui trammis. 

meie metropeatuses oli piletimüügiautomaat, 
no nii keerulist masinat pole ma veel kohanud! 
mõlemal küljel oli nuppe ja värke
ja need küljed olid erinevad! 
me vaevasime seda masinat ikka üksjagu ja pakkusime oma pangakarte, 
vajutasime kõiki nuppe, aga ei midagi. 
(ma olin juba hirmul, et mu pangakaart miskipärast Saksamaal ei kehti.)

siis tuli üks kohalik perekond, 
palusime, et nad aitaks meil need IsarCardid sealt masinast kätte saada. 
me maksame neile sularahas,
ostku nad oma pangakaardiga meile need IsarCardid lihtsalt ära. 

tegelikult sõi see masin hea meelega nii paberraha kui sente, 
küllap sobis ka mu kaart, aga me olime seda valel ajal masinasse toppinud. 
(hea, et alla ei neelanud!)  
masin oli vist tõesti keeruline, 
kui kohalik mees ka alles mitmendal katsel sealt esimese kaardi kätte sai.

Selline see IsarCard ongi: 

 
 






0 lisas:

Postita kommentaar

<< Home