26 detsember 2010

EEK/EUR paralleelkäive: siin alles läheb lõbusaks...

Thela kirjutab siin krooni-euro paralleelkäibest.


ma juba mõnda aega urisen,
et jamaks läheb.

sest põhimõtteliselt peab klient saama
tasuda osa arvet pangakaardiga
(ja hea on, kui ainult ühe kaardiga.
võib ju ka mitmes osas, erinevate kaartidega, eksole...)
ja osa arvet sularahas.

no ma arvan, et peab saama.
siiani on nad mul alati saanud,
kuidas ma siis ütlen nüüd äkki,
et ei saa...



järelikult
kõige halvemal juhul soovib klient
maksta oma arve kolmes osas:
kaks erinevat kaardimakset
+ sularaha.

ja see sularaha võib vabalt tähendada:

mõned paberkroonid
mõned pabereurod
ja kuhi münte
(euromündid ja kroonimündid läbisegi,
sekka paar mõne tundmatu riigi käibelt kadunud münti
ja mõned roostes seibid),
mille hulgast pean vastu võtma vähemalt 20.- EEK jagu kroonimünte...





njah,
tegelikult mu kliendid hoiavad mind...
ehk nad siis viivad oma sendid ikka panka...
või kuhugi mujale.

loota ju võib.

Sildid:







0 lisas:

Postita kommentaar

<< Home