21 august 2010

hammas tuli ära

"mis juhtus?"
tuli mees küsima,
kui esikust mu vihast turtsumist kuulis.

"veel üks hammas tuli ära!"

"oi, näita", ütles mees.

no näitasin siis.
kuigi mis tast vahtida,
ära tuli,
ega seda enam tagasi saa.
rsk.




no ma pole veel näinud,
et keegi mind sellise näoga vaataks!
mehe pilgust paistis segu
kahtlustest
ja
õudusest.


hetk hiljem tabasin muidugi asja ära,
järjekordselt olin ma midagi olulist ütlemata unustanud.

...et see tollipikkune hammas,

see ei ole mitte
mõni mu enda
seni varjatuks jäänud
kihvadest,
mis nikotiini ja kofeiiniga pargitud.

see on mu juukseklambri hammas.

Sildid:







3 lisas:

21 august, 2010 14:10, Blogger kukupai ütles...

Häda jah nende juukseklambritega... Ilusad vaadata, aga nii õrnad, et vähegi sasisema paruka korral lagunevad...

 
21 august, 2010 22:33, Blogger Pisi-Pisi ütles...

Sa oled nagu mina - jätad mingi endastmõistetava osa ütlemata ja välja tuleb jumal teab mis...

 
25 august, 2010 13:13, Anonymous Anonüümne ütles...

:D ma ka lugedes jõudsin selle pildini ja mõtlesin wtf.
siis märkasin, et jutt läheb edasi ka...

 

Postita kommentaar

<< Home