08 august 2010

kes kurat see veel on?

maanteeservas lebas üks surnud loom.
mõnikümmend meetrit edasi oli teine samasugune.

kass see ei olnud.
rebane ka mitte.
koer?
kahtlane.

pidurdus
ja auto teeserva.

"mida sa NÜÜD plaanid?" küsis ema kahtlustavalt.
"eee,
no ma lähen vaatan,
mis elukas see on."

"kavatsed tast pilti teha?" uuris ema.


(ta oli just hommikul teistele rääkinud,
kuidas mu põnn
mulle pildistamiseks
terve tikutoositäie
surnud putukaid korjas.

no see priske korjus oleks kindlasti
mu kollektsiooni uhkuseks saanud!
pfff.)


"ei, ma tegelt väga ei taha surnd loomi piltida."
"no olgu, ma olen seni autos..."




käisin.
vaatasin.
ja tulin siiski autosse kaamera järgi.

ema: "kes see oli?"
mina: "kukkurkurat!"

ema: "???"
mina: "nojah. maitea, kas tal just kukkur on,
võibolla ei ole kah.
sel juhul on lihtsalt kurat.
ilma kukruta.

hammaste järgi tundub lihasööja olema.
mumeelest nägi kukkurkurat sarnane välja.
no ahv ta ka ei ole."

"äkki on mäger?" pakkus ema.
"mkmm, mägral peaks triibud näos olema.
sellel ei ole.
üks triip on küll,
aga see on teeserva märgistus.
see ei lähe arvesse."

"no aga kährik?"
"nokuule,
mäletad ju,
kährikust olid vanasti mütsid ja kraed.
ja kasukad.
sa tule vaata teda ise,
mis krae sellisest tuleks!"


Sildid: ,







7 lisas:

08 august, 2010 09:30, Blogger Kaamos ütles...

Kährik.

 
08 august, 2010 10:13, Blogger Terje ütles...

MIks ta siis kährik ei ole, kujutle oma kraele jalad alla ja pea pähe ja saadki samasuguse

 
08 august, 2010 11:35, Blogger ematehnik ütles...

:-D
kui kährik, siis kährik. eks ma tegelikult kahtlustasin seda ise ka.

 
08 august, 2010 12:46, Anonymous Anonüümne ütles...

Tallinn Tartu mnt oli samasuguseid elukaid täis. Loomulikult surnud. Pruunikat värvi.. pidama ei jäänud. Ise ka mõtlesin, et mis loomade rünnak üle tee seal toimunud on ?

Nüüd siis tean. Kährik.

 
08 august, 2010 13:19, Anonymous Anonüümne ütles...

Plahvatusohtlik kährik. :P

Suve teine pool ja varasügis on teede veriseim aeg, kährikud, rebased, mägrad kondavad pesakonniti ringi, ema kutsikatega, nii et kui roolis olles üks juba teele kargab, siis hoog järgmisteks sadadeks meetriteks maha, neid võib võsast-kraavist veel tulla.
Family accidents happen.

 
14 august, 2010 13:24, Blogger Anu ütles...

ma nägin siukest hiljuti Haapsalu maanteel ja mõtlesin just, et mis imelik loom see küll olla võiks, jalad niimoodi püsti.

 
14 august, 2010 14:38, Blogger ematehnik ütles...

jalad püsti jah, ma ka imestasin, et on ikka veider paigutus ta jalgadel...
aga targemad iniemsed teadsid rääkida, et elusalt need jalad tal niimoodi nurkades harali ei ole,
roiskuv korjus läheb gaasi täis ja sellest siis. ja et see on vast ööpäeva surnud olnud, nad pidid veel rohkem paisuma.
kui küsisin, kas nad siis lõpuks pauguga lõhki lähevad, öeldi, et ei...
aga ma igaks juhuks siiski ninapidi juures ei passiks.

 

Postita kommentaar

<< Home