04 august 2007

ei midagi erilist, see test vaid.

KKoeraomanikult tuli test:

1. Ma tahan: rohkem vaba aega (aga et palk säiliks :-))
2. Mul on: pere, kodu, töö...
3. Ma vihkan: kui mind sunnitakse enesekehtestamisega tegelema.
4. Ma igatsen: rahu ja vaikust?

5. Ma kahetsen: ah, mis siin ikka.
6. Ma armastan: jah.
7. Ma olen alati: püsisoojane
8. Ma ei ole: ei ole jah, ärge mitte lootkegi.
9. Ma tantsin: ei, pigem mitte.
10. Ma laulan: kodus, omaette.
11. Ma nutan: enamasti ei nuta.
12. Ma kaotan: ei kaota. panen kindlasse kohta ära, et ära ei kaoks. ja pärast ei mäleta, kuhu panin.
13. Ma tekitan segadust: unustan mõne olulise asja mainimata, aga kuna ma olen seda "asja" mõelnud, eeldan, et ka teised peaks teadlikud olema. teised miskipärast ei loe mu mõtteid.
14. Ma peaks õppima: autot juhtima. einoh, ma saan ikka hädaga sõidetud ka, aga kas ja kui juhitav see on... kuna ma ei suuda teisi liikuvaid autosid kontrollida, siis teeb see kõik mind pisut ärevaks.

LEMMIKUD

1. Number: seitse? üksteist?
2. Värv: roheline, kollane, oranž, punane, mõned sinised, mõned lillad, paljud pruunid, hallid-mustad-valged ka :-) nomaitea, peaasi, et ilus on.
3. Kuu: võibolla mai?
4. Laul: momendil kate bush ja wuthering heights.
5. Toit: midagi head.
6. Jook: kohv, koorega ja ilma suhkruta

KAS SA KUNAGI

1. Sööksid putuka? kui ta surnud on, siis ehk jah.
2. Hüppaksid benjit? no ei.
3. Liugleksid? pigem mitte.
4. Tapaksid kellegi? eelistaks mitte tappa.
5. Hüppaksid langevarjuga lennukist? ega ei taha küll... vähemalt mitte lendavast lennukist.
6. Kõnniksid sütel? ei kõnniks.
7. Läheksid sööma kellegi täiesti võõraga? pigem mitte. söömine pole probleem, aga miks see võõras peaks tahtma minuga koos süüa? mida ta must saada tahab?
8. Hakkaksid taimetoitlaseks? ilmselt võiksin vabalt toituda ka vaid taimedest, aga keelduksin end sealjuures taimetoitlaseks nimetamast.
9. Kannaksid triipudega pleedi? oi, kas see on midagi kohatut?
10. Laulaksid karaoket? üksi olles tuleb ette.
11. Näitaksid punast tuld? hmm? et kas töötaksin valgusfoorina? peab kaaluma...
12. Oleksid ellujääja? mingis reality-shows? no ei!
13. Paneksid kellegi nutma? meelega nüüd vaevalt.
14. Lööksid last? teatud juhtudel jah.
15. Läheksid kohtingule endast 10a vanema inimesega? hee, ega ma nüüd nii vana ka pole, et minust 10 aastat vanemad inimesed oleks kõlbmatuse tõttu maha kantud :-)

10 FAKTI

1. Kodulinn: Tallinn
2. Juuste värv: tumedam pruun
3. Juuste stiil: lohakas, st. liiga pikad. vööni ja edasigi.
4. Silmade värv: sinised
5. Kinganumber: 35
6. Tuju: muutlik
7. Naha värv: hele, näiteks valkjasroheline
8. Vasakukäeline/paremakäeline: parem.
9. Elanud välismaal? ei

1. Nimeta üks inimene, kes on hetkel su mõtetes? ei nimeta.
2. Kus sa viimati käisid? Täna põnniga loomaaias.
3. Kelle telefonikõne viimati maha magasid? ei tea, maha magasin ju.
4. Kellele viimati helistasid? mehele.
5. Kas sa naerad tihti? mõnikord.
6. Kas keegi mõtleb sinule praegusel hetkel? ei tea.
7. Kas oled sentimentaalne? eiole.
8. Keskmine nimi? puudub.
9. Kas sa oled kunagi kohanud kedagi kuulsat? hmm. kuulsat? ei vist.
10. Kas oled sõbralik? jaah, sõbralik nagu väike My :-D
11. Kelle voodis magasid eelmisel öösel? oma voodis.
12. Viimased filmid, mida vaatasid? kiirabihaigla pole ju film?
13. Mida sa tegid eelmisel keskööl? netis kolasin.
14. Mida viimati küpsetasid? Fimo ja Cerniti segu.
15. Pikad või lühikesed juuksed vastassool? vahetpole, peaasi, kui seal juuste all midagi on.
16. Kas kannad käevõrusid? Ei.
17. Hetkel kuulad? öine vaikus.
Veel paar:

1. Lemmikbänd? eiole.
2. Mida sa suitsetad? eimidagi, jätsin märtsis maha.
3. Oled rahul praeguse eluga? vist pisut rahutu.
4. Teesklesid haiget, et puududa koolist? ma olin niigi piisavalt palju haige.
5. Mida näed esimese asjana vastassoo juures? maitea, aga millegi järgi ma ilmselt aru saan, et tegemist on mingi vastalise sooga.
6. Kas sulle meeldivad raamatud? igatahes.
7. Kas sa tahad abielluda? ei vist, vahetpole.
8. Järgmine kontsert, kuhu plaanid minna? ei tea.

kas keegi on kellegi testivastused läbi ka lugenud?
rohkem kui ühe-kahe inimese omad?
või on see kõik üks enesekallistamine: mõtle vaid, milline põhjalik huvi minu tagasihoidliku isiku vastu ;-)
noh, igatahes võiks nüüd kõik need,
kes veel vastanud ei ole,
ka ilusti oma testid ära teha.
maitea, kõik aktiivsemad on vist juba testitud.
ja kui ma üüd jälle mainin Urmast, Aabramit ja Tirtsu,
siis tunnen ma end kuidagi kohatult pealetükkivana.
äkki nad ei taha.
ja kui ma nüüd ei maini,
siis äkki nad arvavad...
sest äkki nad vaid seda ootavadki,
et keegi ütleks.
eksole.
oli seda siis nüüd vaja?

Sildid:







3 lisas:

04 august, 2007 09:36, Blogger AlexRobin ütles...

ieska küll mõnuga luges läbi kõigi testid, nii palju kui kätte sattus. Selline mõnus ja kontsentreeritud ju.

Ma olen mitu korda mõelnud, et kui ma Sinuga seal nurgapealses poes kokku saada tahaks, siis millist mammu ma silmadega otsima peaks. Nüüd on selge - lühike ja sassis pikkade juustega :)

 
04 august, 2007 10:15, Anonymous Anonüümne ütles...

Mina ka loen. Huvitav on ju, peaaegu nagu Kroonika (mida ma ei loe, nii et nagu asendulugemine või nii).

-oravake

 
20 mai, 2008 10:03, Blogger Nur ütles...

Ma pigem imestan, kuidas sa endale jalanõusid leiad? Paeltega asju saab endale kõvasti kinni nöörida, kuid kui tuleb tahtmine lahtiseid kingakesi kanda?

 

Postita kommentaar

<< Home