26 märts 2006

miks mees ei peaks kuduma...

ema leidis ühe kuduva mehe netilehe...

mõtlesin veel selle eelmises postis kirjedatud kummalise kudumisviisi üle.
mu mees nimelt on kahekäeline: sündind vasakukäelisena ja õpetatud asju parema käega tegema. mu meelest on tal mõlemad käed paremad.
igatahes oleks tal kergem niimoodi kuduma õppida.

miks mu mees ei peaks kuduma:
praegu ma käratsen, et kes on mu vardamõõtmise-supleri sisse vehkinud.
kui ta kooks, siis otsiks ma ilmselt taga oma muudki varandust:
kes on omale võtnud mu selle või teise lõngakera?
kus mu isekuduvad sukavardad jälle on?
ja öösiti tõuseksin salaja üles, et harutada mehe kudumist oma kallihinnalist kadumaläinud lõnga välja, millest ma plaanisin 2020 aastal freeformi teha.
ei, parem on, kui mehed ei koo.






0 lisas:

Postita kommentaar

<< Home