13 märts 2010

oluline on mõelda õigeid mõtteid õiges kohas!

"pole see asi mul nii hull midagi!",
leidsin
Prisma lõngariiuli ees seistes
ja oma koduste lõngavarude peale mõeldes.

no ütleme,
et ma just ei kannata lõngapuuduse all.

tundus,
et jah,
seal Prismas on ikka rohkem lõnga.
mis on igati lohutav.



* * *

täna korrastasin oma lõngavarusid.
või õigemini osakest varudest.

mõtlesin ühe kampsuni kudumise peale,
aga mõte oli palmikutega
ja pikk ja soe...

ei tea jah,
mul on kollast lõnga
ja helesinist ka.
et võiks ju...
aga kumbagi pole vist nii palju,
et jaguks pikaks palmikutega kampsuniks...

heh,
ma ainult arvasin,
et pole.
nii palju.

seda kollast
ei olnud mitte 500 grammi.
ja helesinist ka mitte.

kollast nimelt
on terve kilo!
ja helesinist on vähemalt 800 grammi.

muid põnevaid leide oli veel,
ega ma ka iga tokki mäleta.
toon koju
ja siis panen süümekate vaigistamiseks
silma alt ära.

nii see läheb...

ühesõnaga on mul rohkem lõnga,
kui mu delikaatne mälu
pidas vajalikuks mäletada.

Sildid:







3 lisas:

13 märts, 2010 19:46, Blogger Elsa ütles...

Tuleb tuttav ette, eriti see silma alt ära panemine :P Ja pärast avastamisrõõmu, oikuipalju...

 
13 märts, 2010 20:23, Blogger Manjana ütles...

ma käisin ka prismas. kollane oli kõige nummim. ma ikka rohkem kui müts korraga ei planeeri :D

kõige odavama ehk siis villase juures hoidsin end tagasi. vanatädid olid küll täiesti pöördes seal kasti juures. mulle meenus, et mul on veel mitu kilo seda lambalõnga, mida vanaema lamba seljast lõikas ja vanaema on juba üle 10 aasta surnud. lambalõng on nii igav.

 
03 aprill, 2010 18:55, Blogger Janika ütles...

Kõigil kuduhaigusega nakatunuil on sarnased probleemid. Seda on lohutav lugeda :)

 

Postita kommentaar

<< Home