02 märts 2009

kes see veel on?

käisin piltimas.
jõed-veskid ja kanalid.
seisin mina kanali ääres,
vaatasin voolavat vett
ja kuulasin vee voolamise hääli,
lisaks sulinale oli ka pladinat ja mulinaid.
veider.
no ma pole enne kanaliga kokku puutunud,
võibolla seal ongi teistsugused hääled...
näha pole kedagi.

korraga tuli miski otse mu jalge ees läbi vee üles.
ohhoo!
kobras?
rohkem vee-elukaid ei jõudnud pakkuda,
sest veest lendas välja pääsuke.
tuli kuskilt kanali põhjast,
mingi asjake noka vahel,
ja lendas madalale vee kohale hoidudes pisut eemale.
seal tuiskas pea ees kaldakividesse
ning jäi kadunuks.

pääsuke???
oli selline must-valge ja pisike.
olgu, pääsukesed tavaliselt nii prisked ei ole.
aga kui nad juba sukelduvad ja kalu söövad,
siis võivad vist paksuks ka minna?
no hüljes sööb kalu.
ja on ikka rammus elukas küll.

kuigi jah,
ega see nüüd eriti tõenäoline ei tundunud,
et pääsuke...

üleüldse on kuidagi veider,
kui vee alt kargab välja mingi lind...
mitte et ma lindudest midagi teaks...
aga ikkagi.
ma olen näinud, kuidas part sukeldub,
see käib kähku, ta tuleb kohe ju pinnale tagasi.
aga see pääsuke pidi seal vee all ikka päris tükk aega olema.
mis on kahtlustäratav.

ebaadekvaatne tunne tekib.
jääb oodata,
millal ma hakkan nägema lendavaid konni...

pärast sain ta pidile ka.
pilt on nagu on,
"puusalt tulistatud".
aga linnu olemus ja värvijaotus on näha.
...et kui keegi oskab talle nime anda,
saaksin väheke targemaks.

Sildid:







3 lisas:

02 märts, 2009 01:00, Blogger leheneeger ütles...

Vesipapp?

 
02 märts, 2009 06:48, Anonymous Anonüümne ütles...

Tundub nii, et sa kohtusid vesipapiga. :)

 
02 märts, 2009 13:59, Anonymous Anonüümne ütles...

See on vesipapp. Tema toimetamised on nii uskumatud, et võibki jääda vaatama - seisab põlvi nõtkutades kivi peal, äkki sööstab vette, patseerib jõepõhjas ringi, pöörab nokaga kivikesi ümber, siis sirutab tiivad ja lendab veest välja. Mu lemmiklind see jõeköster.

 

Postita kommentaar

<< Home