07 märts 2006

nimeloogika

mul on üks müts, selline tavaline, ei torka silma ega kuhugi.
aga nimi on tal eriskummaline: "neliteist venda kahes reas tantsivad tangot".
umbes nagu geyklubi tantsuõhtu. kus mujal need mehed ikka omavahel tangotavad.
nimi tuli lõngast: novita 7venda kahekordselt ja novita tango neile lisaks.
nüüd mitu aastat peale kudumist hakkasin meenutama, mis lõngast see müts tehtud sai, tuli meelde küll :-)
pilti ei pane, linnugripioht.
müts nimelt näeb välja nagu märg ja surnud kana.


praegu koon kampsunit "relvastatud karvane neegriprintsess".
lõngaks on novita princess mohair + titanwooli riccione magnum.
nimi magnum assotseerub mul revolvriga, princess mohair on ju karvane printsess.
kuna kampsun tuleb musta värvi, siis ilmselt on tegemist neegriprintsessiga.
relvastatud (agressiivne?) ja karvane- liiga palju testosterooni sel printsessil.






3 lisas:

07 märts, 2006 10:37, Blogger Elsa ütles...

:D
See on kindlasti viimase kuu parim postitus, mida ma lugenud olen ;) Väga muhedas võtmes... ja vot tuli kohe ette ka, milliste esemetega tegu on :)

 
07 märts, 2006 10:45, Blogger Tiina ütles...

:D Hea meelespidada, mis millest tehtud on ... Loogiline. Ja geniaalne!

 
07 märts, 2006 20:33, Blogger hiiutar ütles...

tüüpiline ematehniku loogika. ma isegi ei üllatu enam kui sul suust kuldmune pudeneb ;)

 

Postita kommentaar

<< Home