20 veebruar 2006

vandenõust

lõngamüüjatel on vist vandenõu.
kui mingites kummalistes kohtades, turul või pisipoekestes, müüakse lõnga poole poehinnaga või veelgi odavamalt, siis tuleb see ju sealt ära osta.
mis siis, et neil on vaid 2-3 tokki, ega lõng leiba küsi.
ostan muidugi need ebanormaalse hinnaga tokid kokku.
ja siis hakkavad mul ideed peal käima, mida ma neist lõngadest kõik teha saan.
või mis ideed, ilmselt mingi vaimuhaigus, maniakaalsemat sorti.
lihtsalt "ideedest" rääkimine kõlab kuidagi paremini.
ühesõnaga lähen hiljem lõngapoodi ja ostan oma paarile odavalt saadud tokile lõnga juurde.

äkki see ongi mingi lõngamüüjate turundusnipp, müüvad kusagil x-kohas paar tokki ebanormaalselt odavalt ja tekitavad nii vajaduse...
ma poleks muidu eluilmas hakanud seda lõnga poest ostma, ega ma kõiki maailma lõngu ka ei jõua ära kududa. mingid kaine mõistuse riismed on minulgi olemas (need avalduvad küll enamasti alles PEALE lõngapoes käimist, aga siiski).
aga kui mul on vaja ainult natukene juurde, küll ma ostan...
nutan ja ostan...






0 lisas:

Postita kommentaar

<< Home