24 juuli 2007

jälle häiritud

huhh.
olen häiritud.
võibolla mul ei peagi seisukohta olema,
aga häiritud olen ikka.
puutun kokku inimesega,
kelle tõekspidamised mind häirivad.
puutun kokku rohkem, kui just sooviksin.

tegelikult ei suhtleks ma üldse
kellegagi,
kes on kindlalt veendunud,
et naised on lollid,
kuna nad on naised.
inimesega,
kes avaldab arvamust,
et mõne teise rahvuse esindajaid
tuleks füüsiliselt hävitada,
kuna nad on teisest rahvusest
ja seetõttu vähemväärtuslikud.
jne.

ma ei tea,
on ta nats või midagi sellist.
ei lähe nagu küsima ka,
minu jaoks pole vahet.
ja kas ta isegi teab.
ta on lihtsalt
"Õige Eesti Mees".
enda meelest siis.

paraku ei pea ta paljuks
ümbritsejatele selgitada,
mida ta just parajasti arvab
ja kuidas asjad tema meelest käima peaks.

sellise asja pealesunnitud kuulamine häirib.
võimaiteagi.
einoh, ma tean küll,
et targem on ignoreerida...
ja ometigi tunnen ma end äärmiselt sandisti,
kui ma sellist jama
vaikides kuulan.

eks ma tunneksin end siis ka sandisti,
kui ma oma arvamust avaldaksin
ja sellega mingi tüli majja tooksin.
...sest ega naised on ju põhimõtteliselt lollid
ja võiks üldse vait olla...

jajah,
ma olen senini vaikides ignoreerinud,
viimasel ajal ilmselt nii põlgliku näoga,
et minu kuuldes enam väga sõna ei võeta.

krt,
miks mina selliste jamade otsa satun?
mingi karmavõlg või?

Sildid:







3 lisas:

25 juuli, 2007 00:26, Blogger Heidi ütles...

Mind ajavad ka sellised mehed närvi. Kes teavad TÄPSELT milline peab ÕIGE naine olema. Ja milline ta mitte ei pea olema. Ja milleks üldse naised on. Ja et naine on inimese parim sõber ja muud säärased naljad.
Et siis mis mees sa ka ise oled, tahaks ma selliste juttude peale küsida.
Tavaliselt on VÄIKENE mees.

 
26 juuli, 2007 19:53, Blogger kukupai ütles...

Minul jälle selline amet, milles vähe naisi. Meeskolleege igasuguseid, alguses oli ütlejaid küll, et naine ikka nii ei saa ja tohi. aastatega on neid vähemaks jäänud ja kes veel suud pruukida julgenud, sai õige karmilt paika pandud. Muidugi on mu pluss, et tööga kõik hästi, pole millegagi jänni jäänud - lihtsalt pole kuskilt kinni hakata.
Aga üldiselt need "õiged eesti mehed" on ise parajad nannipunnid küll. Kuidagi peab ju oma haledust kompenseerima...

 
27 juuli, 2007 08:43, Blogger Krista ütles...

Võib-olla pole asi sinu põlglikult ignoreerivas näos (et enam sinu kuuldes sõna ei võeta), vaid lihtsalt selles, et "Õigel Eesti Mehel" polegi rohkem midagi öelda. Plärtsutas oma kaks tarkust kolmes reas ära.. ja saidki need otsa. Jama lugu siis:p

 

Postita kommentaar

<< Home