29 märts 2006

vanarauaklubi ja bittide jäävuse sigadus

igasuguste koepindade jäädvustamiseks on skänner palju parem vahend kui fotokas.
skänner on mul kapi otsas täitsa olemas, aga ükski arvuti ei taha seda tunda.
proovisin ühte ja teist, lõpuks lugesin läbi terve interneti. suure tõenäosusega polegi mu skänner mitte katki, vaid uuemad windoosad lihtsalt ei suhtle temaga.
nüüd vaja vana arvuti vindile kolmas partitsioon tekitada, sinna vana hea win98se peale lasta ja dualboot organiseerida. lugesin veel internetti, kohe palju lugesin. mõtlesin ja välja mõtlesin- milleks on inimesel väikevend! ma ei pea ju kõiki asju ise oskama või koguni õppima.
vennake tegi mul partitsiooni juurde, dualboodi pani ka käima, aga siis said ressursid otsa. nimelt ei leidnud ma oma win98 plaati üles. komme olulisematest plaatidest koopiad teha on muidugi tänuväärne: mul oli vähemalt selle koopia.
aga see keeldus suhtlemast. eile siis nii jäigi.
täna püüdsin mingitest juppidest siiski midagi kokku aretada, vanadest mustvalgetest aegadest meenus isegi paar dos-i käsku, aga tulemusi see ei andnud.
lõpuks leidsin originaalplaadi siiski üles, plaadiriiulist muidugi. ega ma sealt enne otsinudki, sellised asjad peavad ikka ära pandud olema, noh et ära ei kaoks (irw).
nüüd istun ja vaatan, kuidas windoosa riisi sööb. tegelikult on see vist trumm ja pulgad ;-)

ohjah.
mu vanal rondil on nüüd windows98 jälle peal.
paraku kehtib ka siin energia jäävuse seadus (mis on pigem bittide jäävuse sigadus: bitid ja baidid ei teki mittemillestki, millegi uue installimisel võetakse vajalikud bitid mõnest olemasolevast vajalikust programmist).
win98 tekkimisel kadus dualboot.
nüüd ei pääse ma ülejäänud kõvakettale ligi.
väga inetu lugu.






0 lisas:

Postita kommentaar

<< Home