21 november 2010

hingesugulane



nad ilmusid poodidesse juba mõnda aega tagasi.

punased okkad?
kahtlane...
et kas nagu need
pihustiga üle värvitud krüsanteemid?
mingi jõuluvärk või.


lillepoe müüja teadis öelda,
et nad on kohe päriselt sellised.
ei ole üle värvitud.

punane!
ja okkaline!
no ma tundsin kohe erilist hingesugulust tärkamas :-D

muigasin omaette,
et keegi võiks mulle sellise kinkida.

saaksin vihjest aru küll,
aga kuna see kaktus mulle meeldib,
ma ei pahandaks üldse.

aga jah,
või õigemini ei.
ei leidunud ühtegi vaprat.

kaktuste hulk poodides aina vähenes.

niisiis tõin ta ise ära.
muidu jään veel ilma, eksole.


toppisin ta poes kilekotti.
ja siis veel teise.
mille käigus ta mul kaks sõrme ära veristas.

kassalindile seadsin ta nii,
et kassapidaja saaks käsiskänneriga ohutult koodi lugeda.
vaatamata sellele suutis ta ka kassapidajat rünnata.

iseloom on tal tõesti äge,
autos panin ta istme ette põrandale,
koju jõudes oli ta mõlemad kilekotid ribadeks hekseldanud.

äärmiselt temperamentne elukas!
nüüd kükitab kapinurgal ja varitseb möödujaid.


...jõuluks peaks talle vist kõrvarõngad kinkima...

Sildid:







3 lisas:

21 november, 2010 11:46, Anonymous oravake ütles...

Mu kaktusespetsist kaasa väitel on tegemist Echinocactus grusonii ehk rahvapäraselt kullakeraga, nii et nimi isegi ütleb, et astlad on värvitud. Kahjuks. :( Hea uudis on see, et kui sul nii umbes kaksümmend aastakest kannatust jagub, on sul kodus selline taim. :) Muide, seda kutsutakse ka ämmatooliks. :)

 
21 november, 2010 12:50, Blogger ematehnik ütles...

oh, pole hullu, ega ma isegi ju ehtne punapea ole. kui juustevärvimiseks läheb, eks värvime siis kaktust kah :D

aga tänud su kaasale määramise eest, sildil oli vaid Echinocactus kirjas.

või siis ka mittetänud. googeldasin. see võib nakkav olla. appi!

 
21 november, 2010 16:20, Anonymous oravake ütles...

Misasi? Kaktusepalavik või? Seda küll. Astlad ei ole nakkavad. :)

 

Postita kommentaar

<< Home