21 november 2010

aga mis lill see on?



kaks kuud tagasi pani lillepoe müüja need kimpu
teiste lillede vahele.
teised lilled närbusid ära,
need aga ajasid juured alla.

pistsin nad siis vette,
et vaatame, kaua nad nagu niimoodi...

õied pole neil just teabmis kaunid,
aga lehed on päris sümpaatsed,
sellised prisked.
et las ta siis...

nii nad mul kraanikausi kõrval vaasi sees siis elavad.
juured all ja jalgupidi vees.

eile avastasin raamatukogu ees lillekastis samasugused kasvamas.
õues.
ja meil pole ammu enam suvi.

et mis lill see selline on?

ja kui ohtlik ta on?
st. et kui see praegu veel õues õitseb,
siis on ta üsna vastupidav.
et kas ma peaks teda nagu jälgima,
võibolla koguni piirama,
et ta mu köögis ohjeldamatult vohama ei hakkaks?
pärast on nagu sosnovski karuputk...

Sildid:







7 lisas:

21 november, 2010 15:57, Anonymous oravake ütles...

Peaks olema kalanhoe. :) Mitte see, mis ninna käib - see, millel pojad leheserva tekivad, see jah on jube vohaja - aga tavaline. Nii et ei tohiks ohtu olla.

 
21 november, 2010 17:14, Anonymous Anonüümne ütles...

Minu meelest kutsuvad mu kolleegid seda kukeharjaks.
egater

 
21 november, 2010 17:21, Blogger ematehnik ütles...

kalanhoe???

selle kõrval elab üks pisut teistsugune, mis pidi ka kalanhoe olema. alguses oli ta selline madal puhmas, pisikeste roosade õitega.
nüüd on pikaks kasvanud ja ei õitse.
aga ka see ei kasvata leheservas poegi.

hmm.

siis peaks selle teise oksad ka kergesti juured alla võtma... mis võimaldaks ta kuidagi lühemaks disainida.

 
21 november, 2010 22:44, Blogger Jaile ütles...

See on kukehari küll jah. Kiviktaimlas kasvavab. Kodumaine on sehuke madal ja kollaste õitega. Sedum "Herbstfreude" peaks selle konkreetse sordi nimi ehk olema. A neid on VÄÄÄÄÄGA palju erinevaid ja kõik on armsad ;)
Võid istutada potti või aeda. (viimasega peaksid ehk kevadeni ootama).

 
22 november, 2010 08:41, Anonymous Anonüümne ütles...

kui sul on koht, kus miski muu ei kasva ja sa tahad sinna midagi täiesti lollikindlat panna, siis see on õige taim. Kenasti peaks kevadeni vaasis ära elama. Mingi aeg sügise jooksul on ta isegi päris kena oma suurte tumeroosade õiepundardega.

 
23 november, 2010 19:00, Anonymous leeni ütles...

ma ei tea, mis taim sul SEE on, aga see teine, mida sa kalanhoeks nimetad, võtab küll juured alla. Mina olen omaomadega teinud nii, et lõikan lehvivad pead maha ja torkan sinnasamasse emataime kõrvale potti - saabki kena tihe taim. kui õisi tahad, siis pane pooleteiseks kuuks pimedasse (ca 18 tundi ööpäevas olgu ikka täitsa pime - elektrivalgust ka ei näita)ja sisi too tagasi valge kätte. ajab mõne aja pärast õienupud ja puha :)

 
30 november, 2010 23:17, Anonymous Anonüümne ütles...

Mul seesama kapsas kivide vahel kenasti kasvamas. Kevadel küsi, kui sinu oma äkiste välja ei vea. Igatahes väga lollikindel kapsas. Ulla

 

Postita kommentaar

<< Home