12 september 2010

nutt ja hala: bloglines pannakse kinni

just.
bloglines läheb kinni.
halb.
ta on mulle aastatega armsaks saanud.


kantisin oma lingid
google readerisse ümber,
aga ega see reader mulle just väga ei meeldi.

eks ta asja ajab ära,
aga tahaks midagi bloglinesi sarnast.

oskab keegi soovitada?

mõnd netipõhist,
et kui mul peaks kunagi jälle tööl olema aega
kohvi kõrvale
oma lemmikblogisid vaadata,
et siis koduarvuti juba teaks,
et need mul täna vaadatud...

koju firefoxile haakisin külge
Sage ja Livebookmarksi,
aga need pole ka päris need...


no ei meeldi mulle,
kui mult mu lemmikasjad ära võetakse.

jääb oodata,
millal nad interneti hoopis kinni panevad.
urr!

Sildid:







4 lisas:

12 september, 2010 14:05, Anonymous Anonüümne ütles...

netvibes?

 
12 september, 2010 20:08, Anonymous Anonüümne ütles...

Netvibes on ka minu lemmik. Lisaks blogilinkidele on ülevaade ka gmaili kontost,deliciousi lingikogust jahulk võimalusi kasutamata
egater

 
12 september, 2010 21:00, Blogger ematehnik ütles...

aitäh, see mulle juba meeldib!

 
12 september, 2010 23:55, Blogger Kaamos ütles...

bloglovin´  ?

 

Postita kommentaar

<< Home