03 juuli 2010

see kestab ainult kaks sekundit!

"kas teil on hetk aega?
see kestab ainult kaks sekundit!",
kõnetas mind rocca keskuses üks häbelik noormees.

"kaks sekundit???
nagu Al Bundy...
aus poiss,
aga sellise aususega sa küll kuhugi ei jõua!",
irvitas pisike riivatu kuradikene mu peas.

mu tagasihoidlik naeratus pani häbeliku noormehe punastama.

tegelikult püüdis ta mingit küsitlust läbi viia.
no selle kaks sekundit ma ikka leian,
inimene tahab tööd teha,
see on ju aina positiivne.

eesti keel polnud tal just väga hea,
aga kahepeale saime ikka kirja
minu turismialased eelistused.

noormehel leht täidetud,
keksisin minema.

"ahjaa, te võite midagi võita!"
hüüdis ta mulle järgi.

nonoh,
ikka hea,
kui võib midagi võita :-D






1 lisas:

05 juuli, 2010 18:08, Anonymous offf ütles...

Hoia alt, need on need puhkuseosakute huiarid. Petavad sind!

 

Postita kommentaar

<< Home